Adecco Group

#1 sommerjobb. 1 student. 100 000,- i lønn.

Når konsernsjefen i Adecco tar årets sommerferie, rykker en utvalgt student –et ledertalent – inn i lederrollen. Vikaren får bryne seg på reelle oppgaver en toppleder møter, og god innsikt i organisasjonens «nerve».

Zelia Moss - Konsernsjefen 2018

Hvem kan søke?

Alle studenter kan søke, også deltidsstudenter, uansett alder, bosted, studieretning og bakgrunn. Og sist, men ikke minst – man må ikke ha lagt planer for august 2019.

Uoppnåelig?

Ledertalenter finnes innen alle studieretninger, derfor oppfordrer Adecco alle som skulle være i tvil: Bli med på lederreisen! Uansett utfall, alle som deltar i rekrutteringsprosessen får nyttig erfaring. Gull verdt når man en dag kanskje kniver om drømmejobben.

Nytt i år

I år søker man via Adeccos globale side, da kampanjen kjøres i 48 land samtidig.

Alle topp 10 får tilbud om sommerjobb i Adecco Group Norge.

Rekrutteringsprosessen

500 studenter som utmerker seg går videre til neste runde med videointervjuer og tester. Topp 20 vil bli oppringt for et dybdeintervju. I fjor knivet hele 5 000 om jobben! Topp 10 går til finalen og assessmentsenter med jury og publikum i Oslo 25. april.

Rekrutteringsprosessen starter tirsdag 5. februar.

Søknadsfrist er tirsdag 19. mars.

Les hvordan det har gått med tidligere toppkandidater på konsernsjefen.no.

Har du spørsmål? Kontakt konsernsjefen@adecco.no.

Zelia Moss - Konsernsjefen 2018

Om Adecco Group

Adecco Group
Rosenkrantz' gate 16

Adecco Group er et av Norges ledende selskap innen HR og bemanning. Selskapet er landsdekkende, og har over 60 års erfaring i Norge. Konsernet har over 400 ansatte, og 5000 medarbeidere ute i jobb hos kunder hver dag.

I Norge består Adecco-konsernet av seks merkevarer: Adecco, Badenoch & Clark, BHC Construction, Ingeniør Compagniet, Modis og Naviga. Vi leverer til kunder i alle bransjer, i offentlig og privat sektor.

Følg saker fra Adecco Group

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Adecco Group på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Adecco Group

3 grep som styrker ditt lederskap10.4.2018 16:21:29Pressemelding