#1 sommerjobb. 1 student. 100 000,- i lønn.

Når konsernsjefen i Adecco tar årets sommerferie, rykker en utvalgt student –et ledertalent – inn i lederrollen. Vikaren får bryne seg på reelle oppgaver en toppleder møter, og god innsikt i organisasjonens «nerve».
Zelia Moss - Konsernsjefen 2018

Hvem kan søke?

Alle studenter kan søke, også deltidsstudenter, uansett alder, bosted, studieretning og bakgrunn. Og sist, men ikke minst – man må ikke ha lagt planer for august 2019.

Uoppnåelig?

Ledertalenter finnes innen alle studieretninger, derfor oppfordrer Adecco alle som skulle være i tvil: Bli med på lederreisen! Uansett utfall, alle som deltar i rekrutteringsprosessen får nyttig erfaring. Gull verdt når man en dag kanskje kniver om drømmejobben.

Nytt i år

I år søker man via Adeccos globale side, da kampanjen kjøres i 48 land samtidig.

Alle topp 10 får tilbud om sommerjobb i Adecco Group Norge.

Rekrutteringsprosessen

500 studenter som utmerker seg går videre til neste runde med videointervjuer og tester. Topp 20 vil bli oppringt for et dybdeintervju. I fjor knivet hele 5 000 om jobben! Topp 10 går til finalen og assessmentsenter med jury og publikum i Oslo 25. april.

Rekrutteringsprosessen starter tirsdag 5. februar.

Søknadsfrist er tirsdag 19. mars.

Les hvordan det har gått med tidligere toppkandidater på konsernsjefen.no.

Har du spørsmål? Kontakt konsernsjefen@adecco.no.

Zelia Moss - Konsernsjefen 2018