Ving vant kundeservicepris

Norges største reisearrangør gikk helt til topps i årets prestisjetunge Kundeservicepris.

Ving mottok pris for reisebransjens  beste kundeservice.
Ving mottok pris for reisebransjens beste kundeservice.

Det er selskapet SeeYou som gjennomfører landets største blindtest for å kåre årets kundesentre. De ringer i alt 3.921 telefonsamtaler og sjekker hele 153 kundesentre.

I testen benytter de kommunikasjonskanalene hvert enkelt kundesenter har, som for eksempel telefon, chat og kontaktskjemaer. De som vinner, skårer høyest på alle tre områdene. Det betyr at de har kundeservice av høy kvalitet, samt fornøyde kunder.

I kategorien reiseselskap stakk Ving av med den gjeve prisen.

– Vi jobber iherdig og kontinuerlig for å ha et kundesenter vi kan være stolte av. Denne prisen gir ikke bare anerkjennelse for den jobben vi gjør. Den gir også inspirasjon til å fortsette det viktige arbeidet for at kundene skal føle seg sett og hørt, sier ansvarlig for Vings kundeservice i Norge, Marie-Anne Zachrisson.

Kundene kan ta kontakt der det passer dem best
Vings kunder kan ta kontakt på flere kontaktflater: e-post, telefon, chat og sosiale medier.

–  Det er ofte de samme menneskene i Ving som svarer i alle de ulike kanalene. Våre ansatte sitter på en enorm kunnskap om alle våre reisemål, og samtidig jobber de daglig med å yte best mulig service i våre kundemøter. Det er en veldig dyktig gjeng, som absolutt fortjener denne prisen, sier Zachrisson.

Ving mottok pris for reisebransjens  beste kundeservice.
Ving mottok pris for reisebransjens beste kundeservice.
Ving mottok pris for reisebransjens  beste kundeservice. Her med Marie-Anne Zachrisson og Ann-Renée Degnes.
Ving mottok pris for reisebransjens beste kundeservice. Her med Marie-Anne Zachrisson og Ann-Renée Degnes.