Vil du ha Idol-sirkuset til ditt hjemsted?

Våren 2020 er Idol tilbake på TV 2! Katarina Flatland (29) er klar for å gyve løs på en ny sesong som programleder, og vil nå ta med seg tv-produksjonen og kjøre audition på et sted som DU kan være med på å bestemme.

KLAR FOR NY IDOL-RUNDE: Programleder Katarina Flatland. Foto: Håvard Solem/TV 2

- Etter fjorårets uforglemmelige jubileumssesong, synes jeg det er helt rått å igjen skulle få være med på jakten på Norges neste Idol. Sesong 10 bød på så mye bra og spennende, så jeg er mildt sagt i ekstase over å begi meg ut på en ny runde, sier Katarina Flatland.

Idol-sesongen 2018 ble vunnet av Øystein Herkedal Hegvik (19). Nå jaktes det på nye talenter, og påmeldingen er i gang her: https://www.tv2.no/underholdning/10600426/

- Ny sesong betyr også nye muligheter, så her kan seerne vente seg en del overraskelser. Nytt av året er at vi ønsker å reise rundt i det vakre landet vårt, og holde auditions ikke bare i de store byene, men nå også på de små perlene våre. I år vil vi altså sende dommerne ut på hver sin audition, og gjerne til de mindre åpenbare plassene, sier Katarina – og fortsetter:

- I den anledning vil jeg gjerne komme med en liten oppfordring til folk: vil du eller din by eller bygd få besøk av Idol? Lag en video som virkelig overbeviser oss om at jeg og én av dommerne tar med oss Idol-sirkuset til stedet du ønsker. Engasjer venner, familie, medelever, kollegaer, ordfører, bikkja, ja, gjerne HELE lokalsamfunnet.

Publiser videoen din på Instagram merket med #idolstedet, så kan det hende at nettopp DITT sted ender opp i den endelige avstemningen.

Ut fra videoene som publiseres, vil Idol-redaksjonen plukke ut kandidatene som får bli med i den endelige avstemmingen på TV2.no.

Håvard SolemPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Gullruten, Idol, Landskampen, Skal vi danse og TV 2s høstlansering.

934 35 922hvl@tv2.no

KLAR FOR NY IDOL-RUNDE: Programleder Katarina Flatland. Foto: Håvard Solem/TV 2
KLAR FOR NY IDOL-RUNDE: Programleder Katarina Flatland. Foto: Øyvind Ganesh Eknes/TV 2