Vetland skole og ressurssenter for hørselshemmede hoppet seg til seier

Klasse 5A ved Vetland skole og ressurssenter for hørselshemmede er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Oslo. De syv elevene hoppet 60 minutter hver dag under konkurransen.

Sperrefrist: Onsdag 31. mai kl. 12:00. Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

STED: Vetland skole onsdag 31. mai klokken 12:00.

Premien blir delt ut av leder for Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Oslo, Kristin Borg.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i Nasjonalforeningen for folkehelsens årlige hoppetaukonkurranse , Hopp for hjertet. Det tilsvarer over halvparten alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker tidligere i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Kristin Borg 991 55 684.