Velkommen til Thon Hotel Måløy

1. januar 2018 kom Måløy-hotellet inn i Thon Hotels-kjeden.
Thon Hotel Måløy ligger sentralt i kystbyen Måløy.

– Vi er stolte over å kunne si at vi er en del av Thon Hotels, og hotellet vårt heter nå Thon Hotel Måløy. Thon Hotels har mange spennende konsepter og et godt lojalitetsprogram som vi gleder oss til å kunne tilby våre gjester, sier hotelldirektør Jorunn Melsether.

Thon Hotel Måløy er et sentralt beliggende hotell i kystbyen Måløy. Hotellet ligger i hovedgata, og har gangavstand til både butikker, kjøpesenter, båt og bussterminal. Hotellet har konferansekapasitet for opptil 80 personer.

– Thon Hotel Måløy har en fin beliggenhet i Vågsøy. Det er veldig hyggelig at vi nå kan tilby våre gjester overnatting i kystbyen som har mange flotte friluftsmuligheter, fantastisk fiske og vakker natur, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Måløy er en by og et tettsted i Sogn og Fjordane og er en viktig fiskerihavn i Norge. Stedet er et godt utgangspunkt for ulike aktiviteter og turistattraksjonen Kannesteinen ligger ca. 10 kilometer fra Måløy sentrum.

Les mer om Thon Hotel Måløy her

Les om opplevelser på Måløy her

Thon Hotel Måløy ligger sentralt i kystbyen Måløy.
- Vi er stolte over å kunne si at vi er en del av  Thon Hotels, og hotellet vårt heter nå  Thon Hotel Måløy, sier hotelldirektør Jorunn Melsether. Foto: Thon Hotel Måløy
- Vi er stolte over å kunne si at vi er en del av Thon Hotels, og hotellet vårt heter nå Thon Hotel Måløy, sier hotelldirektør Jorunn Melsether. Foto: Thon Hotel Måløy
Det er flotte turmuligheter, vakre strender og turistattraksjoner fra Måløy. Her er Kannesteinen.

Thon Hotels er bransjevinner i Norsk Kundebarometer 20248.5.2024 13:04:25 CEST | Pressemelding

Thon Hotels gikk til topps i sin bransje i Norsk Kundebarometer for 2024. Undersøkelsen måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere og er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Kundetilfredshet er det viktigste parameteret som forteller noe om kvaliteten i leveransene fra bedriften, sett fra kundens ståsted. – Vi går på jobb hver eneste dag med mål om å sette farge på dagen og å begeistre gjestene våre. Topprangeringen i Norsk Kundebarometer er en utmerkelse til alle medarbeiderne i Thon Hotels, uttaler Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels. Vi ser tydelig at vårt langsiktige arbeid med å satse på bærekraft og å utvikle tjenester som møter kundenes behov, blir lagt merke til og satt pris på. Kundebarometeret er ytterligere bevis på at vi er på rett vei, og det inspirerer oss, sier Morten Thorvaldsen.