Valgresultatet 2017 – hva nå?

Spekter arrangerer frokostmøte med analyser av valgresultatet og hva vi kan forvente oss den kommende stortingsperioden.

Frokostmøte Valg 2017

Pressen er velkommen til å være tilstede.

Du får høre:

Trine Eilertsen, politisk re daktør i Aftenposten - Bernt Aardal - statsviter og valgforsker  Lars Nehru Sand, politisk kommentator i NRK - Kjetil B. Alstadheim, politisk redaktør i DN  - Bård Vegar Solhjell - avtroppende stortingsrepresentant for SV - Svein Flåtten, avtroppende stortingsrepresentant for Høyre og Anne-Kari Bratten, administrerende direktør i Spekter.

Tid: torsdag 14. september kl 08:00 - 10:00
Sted: Hotel Bristol, Oslo

Det er ingen akkreditering, men vi ber om at du sender beskjed til ingvild.dahl.dornes@spekter.no om at du ønsker å delta.