NorgesGruppenNorgesGruppen

UNIL tilbakekaller Fersk & Ferdig kjøttsuppe

Det er funnet makaroni i kjøttsuppen, og det kan medføre risiko for allergikere og personer med cøliaki. Gjelder alle produserte holdbarhetsdatoer.

Produkt: Fersk & Ferdig Kjøttsuppe

Holdbarhetsdato: Alle

• Forbrukere med allergi og/eller cøliaki bes kaste produktet eller returnere det til butikken det er kjøpt i for refusjon

• Produktet er allerede fjernet fra butikk

• Tilbakekallingen gjelder alle holdbarhetsdatoer på markedet
  • For ytterligere spørsmål, kontakt UNIL forbrukerservice via www.unil.no eller på telefon 24 11 35 55

Pressehenvendelser: Kine Søyland, kommunikasjonssjef NorgesGruppen: 900 79 888.

Unil beklager det inntrufne og takker for hjelpen.

Oslo, 25. juni 2018
Wibecke Ødegård Johansen, kvalitetssjef UNIL AS