Thomas Cook Hotel Investment sikrer ytterligere 51 millioner Euro til kommende hotellinvesteringer

Thomas Cook Group, som Ving Norge er en del av, annonserer i dag at samarbeidet med det sveitsiske hotellinvesteringsselskapet LMEY Investments har sikret dem ytterligere 51 millioner Euro fra CaixaBank, en av Spanias ledende banker. Dette muliggjør nye investeringer i egne hotell rundt Middelhavet og i Spania.

Fra hotellet Sunprime Pearl Beach på Kos.

Thomas Cook Hotel Investment ble etablert i mars 2018 med formål om å være Thomas Cooks hovedplattform ved oppkjøp av nye eiendommer. Fondets flaggskip, Casa Cook Ibiza, åpner denne sommeren.

– Våre egne konsepthotell er skapt ut fra kundenes ønsker og behov, og de har vært en viktig del av vår suksess i mange år. Vi vet at de gjestene som bor på våre egne hotell er de mest fornøyde, noe som bidrar til at de kommer tilbake år etter år. Målet er å få enda flere hotell som eies og drives av oss, og dermed øke lønnsomheten vår, sier Vings informasjonssjef, Siri Røhr-Staff.

Les mer her:

Fra hotellet Sunprime Pearl Beach på Kos.

Thomas Cook Group lanserer initiativet #noplaceforplastic - tar bort 70 millioner engangsartikler av plast i løpet av 20195.11.2018 11:41:21Pressemelding

Thomas Cook Group, som Ving er en del av, ønsker å minske plastforsøplingen i havet. Hver dag når 8 millioner plastartikler havet*, søppel som ødelegger havmiljøet og som også når strendene rundt omkring i verden. Målet til Thomas Cook og Ving er at 70 tonn plastikk skal bort i løpet av 2019. Dette er et første steg i selskapets langsiktige initiativ #noplaceforplastic.