The Best Of fra Elbow ute 24. november

Britiske Elbow er 24. november klar med albumet The Best Of. Albumet vil innehold låter som bandet selv har valgt ut gjennom en karriere over 18 år fra deres første EP Newborn (1999) til albumet Little Fiction fra i år, i tillegg til en coverversjon av The Beatles "Golden Slumbers".

The Best Of kommer i to versjoner, en standardversjon og en deluxeversjon.

Elbow består av Guy Harvey, Craig Potter, Mark Potter og Pete Turner. De debuterte med det kritikerroste albumet Asleep In the Back i 2001 og alle bandets syv studioalbum har ligget inne blant de 15 øverste på den britiske albumlista. Elbow har også vunnet flere priser, deriblant en Mercury-pris og en Brit-pris for The Seldom Seen Kid fra 2009.

Standardversjon:

1. Grounds for Divorce
  2. Magnificent (She Says)
  3. Lippy Kids
  4. One Day Like This
  5. The Bones of You
  6. My Sad Captains
  7. Leaders of the Free World
  8. Mirrorball
  9. Fugitive Motel
  10. New York Morning
  11. Great Expectations