Sturla signerer med Sony Music!

Med inspirasjon fra blant annet Coldplay og Håkan Hellstrøm er den norskspråklige artisten Sturla (Sturla Fagerli Larsen) klar til å ta den norske musikkscenen med storm. Nå har han signert med Sony Music Norway og gjør seg klar til første singelslipp allerede 22. september!

Foto: Kyle Meyr

Den 23 år gamle låtskriveren og sangeren fra Orkdal i Trøndelag skriver låter med drømmende tekster og et storslått og moderne sound, der det også er plass til akustiske elementer som piano og gitar. Sturla ønsker å prege den norske musikkscenen med sitt morsmål, og er opptatt av at musikken skal by på en god opplevelse. Debutsingelen «Storby» slippes 22. september, og Sturla forklarer den som en drømmende flukt fra virkeligheten og en urban kjærlighetserklæring.

Æ e utrolig glad og takknemlig for å få muligheten te å jobbe med Sony, og vi glede oss ekstremt te å del musikken vår med folket!

- Sturla

Foto: Kyle Meyr

Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 to Be Released by Columbia Records/Legacy Recordings on Friday, November 3rd.20.9.2017 16:22Pressemelding

Columbia Records and Legacy Recordings, the catalog division of Sony Music Entertainment, will release Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 on Friday, November 3rd. The latest chapter in Columbia/Legacy's highly acclaimed Bob Dylan Bootleg Series showcases the music Dylan wrote and performed during one of the most surprising, controversial and inspired periods of his career.