Spekterkonferansen 2019: Noe å gå på....

På årets Spekterkonferanse får du møte blant andre Erna Solberg, Jonas Gahr Støre, Erik Solheim og Frithjof Jacobsen.

- Vi i Norge er i verdenstoppen i gode forutsetninger. Likevel har vi fortsatt «noe å gå på» for å møte utfordringer i samfunns- og arbeidsliv, sier Spekters administrerende direktør Anne-Kari Bratten. Tirsdag 26. mars inviterer hun til Spekterkonferansen 2019 i Det Norske Teatret. På agendaen står trender som treffer oss, og potensialet vi i Norge har for å ruste oss enda bedre for framtiden.

Pressen inviteres til å være til stede på konferansen. Meld deg på her: Påmeldingsskjema

Tid: 26. mars 2019 kl 12:00 - 17:00
StedDet Norske Teatret, Oslo

Du får møte:

Erna Solberg (H) - Jonas Gahr Støre (Ap) - Erik Solheim, blant annet tidligere leder av FNs miljøprogram - Frithjof Jacobsen, journalist og forfatter - Camilla Stoltenberg, direktør for Folkehelseinstituttet og leder av ekspertutvalget om kjønnsforskjeller i skoleprestasjoner - Camilla Tepfers, partner og gründer i inFuture - Jon Gunnar Pedersen, partner i Arctic Securities og tidligere statssekretær (H) - Hilde Singsaas, direktør for Direktoratet for Økonomistyring og Anne-Kari Bratten, administrerende direktør i Spekter. Konferansen ledes av Terje Svabø