Sommernyhet: TUI lanserer Ibiza

Spania er et av sommerens heteste feriedestinasjoner. TUI utvider nå tilbudet i sommer med reiser til den fortryllende spanske øya Ibiza.

TUI Sommernyhet Ibiza

- Ibiza har lenge vært et yndet feriemål for nordmenn. Her finner man både perfekte strender, turkist hav og vakker natur i kombinasjon med et yrende by- og uteliv. Ibiza tiltrekker seg reisende fra hele verden og har en helt egen atmosfære, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

TUI Sensatori Resort Ibiza

Hoteller på Ibiza

TUI tilbyr flere hoteller over hele øya, både i de rolige områdene og nærmere sentrum. TUI tilbyr også sitt eget konsepthotell Sensatori, for de som vil ha litt ekstra luksus i ferien.

TUIs tilbud på Ibiza

Cala Tarida - Cala Tarida er en harmonisk ferieby ved en vakker badebukt vendt mot solnedgangen på vestre Ibiza.

Playa D´en Bossa - Ibizas lengste strand og mest fargerike reisemål med vannsporter, strandklubb, restauranter, shopping og et klubbliv som lokker til seg kjente DJs.

San Antonio - San Antonio er et av Ibizas hotteste partyreisemål, med høy puls, strender og solnedganger du kan fylle Instagramkontoen med.

Santa Eulalia - Santa Eulalia er et komplett feriested med småbyfølelse, mange bra restauranter, havn, håndverksmarked og fine sandstrender.

-  Avgang fra Oslo Lufthavn 1 gang i uken fra mai 2017 til oktober 2017

Bredere tilbud, fleksible avganger og håndplukkede hoteller

Også reisene til Ibiza har fleksible reiselengder, og er dekket av pakkereiseloven.

Alle hotellene som tilbys er nøye utvalgt og vi vektlegger beliggenhet, høy standard og kundevurderinger. Våre gjester har også tilgang til personlig service gjennom vår Guide Online som er tilgjengelig 24 timer i døgnet via TUIs app, per telefon eller SMS.

Bilder:http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0006042

TUI Sommernyhet Ibiza