Sofian x Jonas Benyoub - På norsk!

Etter et sterkt comeback som artist med strålende kritikker og en forrykende Lindmo-opptreden i skreppa er Stovnergutten nå tilbake med nok en selvransakelse, denne gangen på norsk.

Sofian fortsetter i samme fantastiske Nasheed-landskap men har nå med stjerneskuddet Jonas Benyoub.

Om låta sier Sofian selv:

"Denne sangen er om mine indre kamper. Den handler om de gangene jeg mister min vei, meg selv og vil tilbake. Tilbake til Gud. Tilbake til indre ro og tilfredshet. Tilbake til meg selv."

Videre sier Sofian om samarbeidet med Benyoub

«Første gang jeg spilte inn en sang med Jonas, var han bare tolv år gammel. Allerede da hadde han klare ambisjoner og mål i forbindelse med sin framtid, og en karisma få kan matche. Han er i mine ører en av de mest originale og teknisk avanserte rapperne og sangerne jeg har hørt i Skandinavia noen gang. Det har vært en ære, et privilegie og en enorm glede å få jobbe med Jonas- min bror."

Om samarbeidet med Sofian sier Benyoub

«Låta for meg er ett oppgjør med hykleriet mitt, jeg feiler, jeg lærer. Jeg kaster terning, og gambler med livet i blant.. Sofian fikk meg til å reflektere over nettopp dette.

Jeg har alltid sett på sofian som den beste vokalisten i landet, det er en ære å få være med på dette med han. Han er broren min»

Tilbake er tilgjengelig i alle plattformer 10.05.2019

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.

Bo Kaspers Orkester er tilbake med nytt album og turné!6.9.2019 12:00:00 CESTPressemelding

Fire år har gått siden folkekjære Bo Kaspers Orkester slapp albumet Redo att gå sönder. I høst er de tilbake med ny musikk. Deres 12. studioalbum 23:55 slippes 22. november og våren 2020 drar de ut på en stor turné, hvor de skal besøke et 20-talls konserthus og arenaer rundtom i Norden. Turnéen starter 5. februar på Rival i Stockholm. Bandet forteller dette om albumet: «Vår bästa tid är nu. Peppar peppar. Sedan början av 90-talet har vi kuskat runt som handelsresande i musik. Det känns som, för att använda hockeytermer, vi spelat två perioder och att det nu är i början av den sista tredje perioden. Dags att gasa på. 23:55 är vårt tolfte album och är en samling låtar som det tagit nästan tre decennier att åstadkomma. En renodlad soulplatta. Vi har varit där tidigare - soulen ligger i vårt DNA - men det känns som om vi först nu mognat spel, röst och textmässigt för att göra den fullt ut. Förebilderna har varit givna. Nu-soul med oändligt arbete framför en dator lämnar vi med varm hand öv