Singel-klare Kevin H skal steppe for kongen!

Det unge talentet Kevin Haugan er aktuell med ny låt i april under navnet Kevin H. For å lade opp til release skal han steppe for selveste Kongen, i anledning Foreningen Norden sitt 100 års jubileum.

Kevin Haugan har mer eller mindre vokst opp på scenen, og nå vil han ta karrieren sin til nye høyder. I tiden framover satser han for fullt som artist, og han vil slippe en rekke låter og musikkvideoer i pop-sjangeren.

Kevin er et multi-talent og han vil fortsette med både dans og teater, noen styrker han også tar med seg i artistsatsningen. I morgen står han på Hovedscenen for å steppe på den nordiske festkvelden, hvor selveste Kongen er i publikum.

Dette blir en god oppladning til releasen av "Freeze" den 12. april. Følg med på Kevin H framover!

Pink Soda Records ble etablert i 2017, og springer ut fra Stealth Music Publishing. Vi driver med artistutvikling og utgivelse av musikk i Norge og resten av verden, med hovedfokus på popmusikk. Pink Soda har et bredt nettverk, og jobber med mange ulike produsenter, låtskrivere, artister og andre aktører i bransjen. Som plateselskap ligger musikken i sentrum, men vi har også fokus på langsiktige strategier og synlighet på et mangfold av plattformer.

Stealth Music Publishing er et lite musikkforlag i Oslo, grunnlagt av platinatildelte produsent og låtskriver Ketil Schei i 2012. Siden det har 100 millioner av streams blitt generert av våre låtskrivere. Vår musikk skal nå ut til alles hjerter på en delikat måte, enten hvis du er ute for å danse, har kjærlighetssorg, eller tar det rolig i bilen på vei til din favoritt getaway. Stealth Music Publishing huser platinatildelte produsenter og låtskrivere i urban, EDM, Hip Hop, Pop og K-pop sjangrene. Vi elsker musikk, og vi elsker at vår musikk er elsket av så mange. Dette holder oss gående dag og natt. Med høytstående samarbeidspartnere i alle de store markedene, er det lett for oss å sette opp sessions med våre låtskrivere med deres artist eller team.

Kevin Haugan vil inspirere andre!19.4.2019 00:00:00 CESTPressemelding

Kevin Haugan har vokst opp bak scenen og stått på scenen fra svært ung alder. Nå ønsker han å inspirere andre unge til å drive med sang, dans og teater. Kevin Haugan er allerede et kjent fjes for mange. Noen har kanskje sett han i hovedrollen som Mowgli eller Billy Elliot på store scener i Oslo. Andre har muligens sett han i den suksessfulle NRK-kalenderen Snøfall, eller nylig i TV2 serien Generasjon Z. Uansett, er det ingen tvil om at multi-talentet Kevin Haugan allerede har satt et preg på den yngre generasjonen. Hva er det som motiverer deg til å drive med musikk, dans og teater? "Jeg ønsker å inspirere folk, gi dem selvtillit og oppfordre dem til å satse på seg selv. Å opptre og drive med musikk gir meg utrolig mye i hverdagen, og denne gleden vil jeg dele med andre" I disse dager jobber Kevin på et nytt prosjekt under navnet "Kevin H", hvor han planlegger å satse for fullt som artist! Han har tidligere sluppet låta "Turn to Gold", og følger nå opp med låta "Freeze". Det er en glad

Leona Griffin (16) med ny musikkvideo!17.3.2019 12:06:28 CETPressemelding

Leona Griffin - Complicated musikkvideo11.2.2019 13:11:03 CETPressemelding