Rytmeklubben ute med "Drugs You Do"!

Rytmeklubben er Henrik the Artist, Hi Tom, DJ Karaoke og Torjus, en gjeng med DJ-er og produsenter som har gått sammen for å forme Norges eneste selvproklamerte «klubb-boyband». 15. september er de aktuelle med singelen «Drugs You Do», en låt skrevet under de harde nordiske vintermånedene.

Hør "Drugs You Do" her!

«Vi skrev Drugs You Do i Stockholm mens en svær snøstorm traff og effektivt stengte hele byen. Karaoke kom seg nesten ikke fra flyplassen og inn til studio og Henrik ble nesten strandet i Stockholm da han forsøkte å komme seg hjem. Men studioet var koselig og hadde et pingpong-bord, så vi tilbragte mesteparten av tiden der men rakk likevel å lage en låt som handlet om å ønske å være noens narkotika. At din kjærlighet gjør noen avhengig av deg og at man noen ganger føler man må jobbe hardt for den kjærligheten.»

Ved å mikse en typisk nordisk sans for popmelodi med en enorm begeistring for sjangeroverlappingen til undergrunnsmusikk viser Rytmeklubben at de er et av de mest spennende navnene i fremtidens popmusikk.

"Drugs You Do" er tilgjengelig på alle plattformer 15. september.

Foto: Lars Evanger
Foto: Lars Evanger

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!