Rytmeklubben ute med "Drugs You Do"!

Rytmeklubben er Henrik the Artist, Hi Tom, DJ Karaoke og Torjus, en gjeng med DJ-er og produsenter som har gått sammen for å forme Norges eneste selvproklamerte «klubb-boyband». 15. september er de aktuelle med singelen «Drugs You Do», en låt skrevet under de harde nordiske vintermånedene.

Hør "Drugs You Do" her!

«Vi skrev Drugs You Do i Stockholm mens en svær snøstorm traff og effektivt stengte hele byen. Karaoke kom seg nesten ikke fra flyplassen og inn til studio og Henrik ble nesten strandet i Stockholm da han forsøkte å komme seg hjem. Men studioet var koselig og hadde et pingpong-bord, så vi tilbragte mesteparten av tiden der men rakk likevel å lage en låt som handlet om å ønske å være noens narkotika. At din kjærlighet gjør noen avhengig av deg og at man noen ganger føler man må jobbe hardt for den kjærligheten.»

Ved å mikse en typisk nordisk sans for popmelodi med en enorm begeistring for sjangeroverlappingen til undergrunnsmusikk viser Rytmeklubben at de er et av de mest spennende navnene i fremtidens popmusikk.

"Drugs You Do" er tilgjengelig på alle plattformer 15. september.

Foto: Lars Evanger
Foto: Lars Evanger

Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 to Be Released by Columbia Records/Legacy Recordings on Friday, November 3rd.20.9.2017 16:22Pressemelding

Columbia Records and Legacy Recordings, the catalog division of Sony Music Entertainment, will release Bob Dylan - Trouble No More - The Bootleg Series Vol. 13 / 1979-1981 on Friday, November 3rd. The latest chapter in Columbia/Legacy's highly acclaimed Bob Dylan Bootleg Series showcases the music Dylan wrote and performed during one of the most surprising, controversial and inspired periods of his career.