Presseinvitasjon: Velkommen til Julehandelen 2017

Hvordan blir årets siste måned for handelsnæringen? Hvor mye penger kommer nordmenn til å bruke, og hvor mye reiser vi? Få svarene på årets julehandelsseminar hos Hovedorganisasjonen Virke.

Tid: Mandag 6. november kl. 10:00-11:00
Sted: Hovedorganisasjonen Virke, Henrik Ibsens gate 90, Solli plass, Oslo

Virke vil legge frem årets prognoser og analyser av desemberhandelen og sesongens betydning for handelsnæringen. Møt:

• Bror William Stende direktør for Virke Faghandel

• Ingvill Størksen direktør for Virke Dagligvare

• Sverre McSeveny-Åril direktør for Virke Reise Utland

Det vil også være anledning til å gjøre egne intervjuer med alle tre. Ved spørsmål, ta kontakt på epost jwf@virke.no eller telefon 98803090.