Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag!

Under finner du ukens nyhetsbrev med de største slippene fra Universal Music:

Paul McCartney ute med nytt album i dag

Hozier tilbake med ny EP

Nytt album fra Seinabo Sey - I'm A Dream

På sine 23 år har britiske MNEK rukket å få en Grammy-nominasjon, bli streamet over 1 milliard ganger på Spotify og jobbe med noen av dagens største artister. Han har skrevet og produsert musikk med artister som Beyonce, Dua Lipa, Madonna, Diplo, Mø, Rudimental, Julia Michaels og Stormzy. I dag markerer MNEK et nytt øyeblikk med sitt debutalbum. Language består av 16 spor der alle glir inn i hverandre uten pause, og inkluderer låtene "Tongue", "Colour" med Hailee Steinfeld, "Crazy World" og "Correct". Multitalentet har skrevet og produsert store deler av albumet selv, med et låtskriverbidrag fra Anne-Marie.

Stjernen Jessie Reyez følger opp to låtbidrag på Eminems ferske album Kamikaze med låten "F*** Being Friends". Jessie Reyez opptrådde nydelige "Apple Juice" på VMAs, har nylig turnert med Halsey og gjort en rekke festivalopptredener i sommer.

Logic fortsetter suksessen med et fersk låtslipp, "Everybody Dies". Logic annonserte nylig at han slipper albumet YSIV, Young Sinatra IV, 28. september.

Nile Rodgers & CHIC er ute med den nye låten "Sober" feat. Craig Cavid og Stefflon Don. Låten blir å finne på det nye albumet  It's About Time som slippes 28. september.

De danske drenge i Lukas Graham er i dag ute med den nye låten "Love Someone". Låten blir å finne på det nye albumet som kommer i løpet av høsten. Video til låten er også ute i dag.

Sandra Lyng er ute med podcasten "Smelt på Tjukka". Sjekk den ut her!

Ha en nydelig helg!

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding