Nyhet Sommer 2016 – Sensimar Class:Star Tour inviterer til høytsvevende romantikk med nye Sensimar Class

1.4.2016 07:00 | TUI Norge

Privat kabin med dobbeltseng, stemningsfull belysning og eget tilbud til de på bryllupsreise, dette er bare noe av det Star Tour sine kunder kan oppleve når Sensimar Class nå tilbys på utvalgte strekninger i sommer.

- Vi ser en økning i etterspørselen etter unike opplevelser og litt ekstra luksus fra par som reiser med oss. Andre selskaper har lenge tilbudt både sengeplasser og butler-service med suksess, vi har derfor lyst til å teste ut vår egen vri i forbindelse med at vi lanserer det nye voksenkonseptet vårt. Vi håper at Sensimar-kundene våre benytter muligheten til å oppleve en charterflyvning de sent vil glemme, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Skreddersydd for 2

Nye Sensimar Class er en unik flyopplevelse som tilbys eksklusivt til kunder som allerede har bestilt ferie på et Sensimar Resort på Kypros, Hellas eller Kroatia i sommer, og som flyr med Star Tour sitt eget flyselskap TUIfly Nordic. Oppgradering koster fra 7998 kroner per person.

Testes på 6 TUIfly Nordic-fly denne sommeren

TUI Nordic, som Star Tour er en del av, tester det nye tilbudet på utvalgte flyvninger og har redesignet 6 av sine egne fly.

- Vi begynner litt smått og vurderer å eventuelt utvide tilbudet dersom dette blir populært. Dette er en tilpasning av eksisterende fly som også gjør at vi kan tilby noe så eksklusivt til en relativt rimelig penge, sier Aspengren.

Nye Sensimar Resorts S16

Fire eller fem stjerner, flott beliggenhet, solsenger for to, 16års aldersgrense og spa med helse- og skjønnhetsbehandlinger, det er noen av stikkordene som beskriver det nye konseptet. Star Tour gjør med dette voksenferien komplett med det nye hotellkonseptet Sensimar Resorts, tilgjengelig fra sommeren 2016. Totalt 25 Sensimar Resorts lanseres i Thailand, Mexico, Tyrkia, Spania, Hellas. Kypros og Kroatia i 2016.

Les mer om nye Sensimar Class her:

www.startour.no/sensimarclass

Fakta om Sensimar Resorts:

• Star Tours hovedkonsept for voksene som reiser uten barn
  • Alltid god beliggenhet og høy standard, minimum 4-stjerner
  • Designet for voksne med doble solsenger og bord for to i restaurantene
  • Alltid minst to restauranter; Både buffetrestaurant og den tematiserte à la carte-restauranten Culinarium
  • Stort Spa med helse- og skjønnhetsbehandlinger, sauna og relax-avdeling
  • Stort treningsrom og gratis Les Mills-timer som BODYBALANCE™ og BODYPUMP™.
  • Gratis WiFi, både i fellesområdene og på rommet

Star Tour Sensimar Class - Illustrasjonsbilde

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2015/16 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1093m. Gruppen har ca. 67.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 160 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).