Nyhet Sommer 2016 – Sensimar Class:Star Tour inviterer til høytsvevende romantikk med nye Sensimar Class

Privat kabin med dobbeltseng, stemningsfull belysning og eget tilbud til de på bryllupsreise, dette er bare noe av det Star Tour sine kunder kan oppleve når Sensimar Class nå tilbys på utvalgte strekninger i sommer.
Star Tour Sensimar Class - Illustrasjonsbilde

- Vi ser en økning i etterspørselen etter unike opplevelser og litt ekstra luksus fra par som reiser med oss. Andre selskaper har lenge tilbudt både sengeplasser og butler-service med suksess, vi har derfor lyst til å teste ut vår egen vri i forbindelse med at vi lanserer det nye voksenkonseptet vårt. Vi håper at Sensimar-kundene våre benytter muligheten til å oppleve en charterflyvning de sent vil glemme, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Skreddersydd for 2

Nye Sensimar Class er en unik flyopplevelse som tilbys eksklusivt til kunder som allerede har bestilt ferie på et Sensimar Resort på Kypros, Hellas eller Kroatia i sommer, og som flyr med Star Tour sitt eget flyselskap TUIfly Nordic. Oppgradering koster fra 7998 kroner per person.

Testes på 6 TUIfly Nordic-fly denne sommeren

TUI Nordic, som Star Tour er en del av, tester det nye tilbudet på utvalgte flyvninger og har redesignet 6 av sine egne fly.

- Vi begynner litt smått og vurderer å eventuelt utvide tilbudet dersom dette blir populært. Dette er en tilpasning av eksisterende fly som også gjør at vi kan tilby noe så eksklusivt til en relativt rimelig penge, sier Aspengren.

Nye Sensimar Resorts S16

Fire eller fem stjerner, flott beliggenhet, solsenger for to, 16års aldersgrense og spa med helse- og skjønnhetsbehandlinger, det er noen av stikkordene som beskriver det nye konseptet. Star Tour gjør med dette voksenferien komplett med det nye hotellkonseptet Sensimar Resorts, tilgjengelig fra sommeren 2016. Totalt 25 Sensimar Resorts lanseres i Thailand, Mexico, Tyrkia, Spania, Hellas. Kypros og Kroatia i 2016.

Les mer om nye Sensimar Class her:

www.startour.no/sensimarclass

Fakta om Sensimar Resorts:

• Star Tours hovedkonsept for voksene som reiser uten barn
  • Alltid god beliggenhet og høy standard, minimum 4-stjerner
  • Designet for voksne med doble solsenger og bord for to i restaurantene
  • Alltid minst to restauranter; Både buffetrestaurant og den tematiserte à la carte-restauranten Culinarium
  • Stort Spa med helse- og skjønnhetsbehandlinger, sauna og relax-avdeling
  • Stort treningsrom og gratis Les Mills-timer som BODYBALANCE™ og BODYPUMP™.
  • Gratis WiFi, både i fellesområdene og på rommet

Star Tour Sensimar Class - Illustrasjonsbilde

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge