Nye muligheter med Norwegian fra Bergen

Norwegian starter nye direkteruter til fire byer i Europa og øker frekvensen på eksisterende flyruter.

Fire nye direkteruter fra Bergen
Fra slutten av oktober kan bergensere glede seg over direkteruter til fire nye destinasjoner: Manchester, Tenerife, Palanga/Klaipeda og Gdansk. I tillegg øker Norwegian frekvensen på sine ruter fra Bergen til Krakow (fra to til fire ukentlige avganger) og Bergen til Alicante (fra tre til fem ukentlige avganger). I tillegg forlenges Norwegians rute mellom Bergen og Evenes.

- Vi ser frem til å tilby bergensere fire helt nye direkteruter. Dette er spesielt gode nyheter for alle Manchester United-fans som vil se Solskjær ta fatt på en ny Premiere League-sesong på Old Trafford. Fra slutten av oktober øker vi også antall avganger på direkterutene til Alicante og Krakow og forlenger ruten mellom Bergen og Evenes slik at bergensere skal få enda flere valgmuligheter når de reiser med oss, sier Magnus Thome Maursund, direktør for ruteutvikling i Norwegian.

Dette er rutene:

• To ukentlige avganger fra Bergen til Manchester fra 28.oktober
  • To ukentlige avganger fra Bergen til Gdansk fra 27.oktober
  • En ukentlig avgang fra Bergen til Tenerife fra 29.oktober
  • To ukentlige avganger fra Bergen til Palanga/Klaipeda fra 30.oktober
  • To ukentlige avganger fra Bergen til Evenes fra 28.oktober

- Vi ønsker Norwegian velkommen med de nye, varierte rutene. Nå får Vestlendinger enda flere valgmuligheter direkte fra Bergen. At Palanga i Litauen nå er på rutekartet er spennende – en helt ny destinasjon for oss. For solglade bergensere er også bedret forbindelse til Tenerife og Alicante noe å se frem til, sier lufthavndirektør Øystein Skaar.

Les mer på www.norwegian.no