Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.

Madonna slipper albumet Madame X

Linda Vidala slipper EP

EHI slipper låta Ditt problem i dag

EDM-debutanten ASH slipper første singel!

jens er klar med Lottery

Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt

Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk skinne, samtidig som han befester sin posisjon I kontemporær hiphop. Common kommer til Oslo og Sentrum Scene 7. sept.

Taylor Swift overrasket fansen med å slippe låta “You Need To Calm Down” I dag tidlig. Hun annonserte også at hun slipper sitt neste album “Lover” 23. August.

Keb’Mo slipper i dag «Oklahoma». GRAMMY-vinner Keb’ Mo’ har over de siste tiårene befestet sin posisjon som en ledestjerne innenfor amerikansk blues- og rootsmusikk. Albumet er en hyllest til hans mor, og tar også opp den universelle tematikken rundt begrepet “hjem”.

Lukas Nelson & Promise of The RealTurn Off The News (Build A Garden)”. Lukas Nelsons andre album plasserer seg solid I den amerikanske protest- og frihetsrockens landskap, der Neil Young – som også bidrar på albumet – har vært en av foregangsfigurene. I tillegg bidrar hans far Willie Nelson, Kesha og Sheryl Crow. Det Traveling Wilbury’s-inspirerte albumet er Nelsons første nye musikk siden han skrev Bradley Coopers låter I A Star Is Born.

VolbeatLast Day Under The Sun”. Volbeat slapp I går sin offisielle singel til sitt kommende album, «Rewind, Replay, Rebound» som slippes 2. august. Se musikkvideoen HER

Bastille har i dag sluppet sitt tredje album «Doom Days», til gode anmeldelser fra internasjonal presse. NME gir albumet 4/5 og sier at albumet er deres mest ambisiøse hittil.

Amerikanske Noah Kahan slapp debutalbumet Busyhead I dag. Kahan slo gjennom med låta “Hurt Somebody” i fjor, som har blitt streamet over 5 millioner ganger i Norge.

den jeg vil ha” er fjerde låt ut fra Ka2 dette året og handler om at alt som har en begynnelse her i livet også har en slutt. Øyeblikkene forsvinner like raskt som de dukker opp og det er valgene man tar i nåtiden som betyr noe. Ka2 spiller flere av Norges største festivaler i sommer, inkludert Palmesus og Findings.

God helg!

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».

jens er klar med "Lottery"14.6.2019 08:05:00 CESTPressemelding

2019 har vært et travelt år for jens så langt. Han har signert med Made Management (Sigrid, Aurora), hans første singel “Mixtape” har nesten streamet 4M streams og han har allerede rukket å slippe flere singler i år. Sommerlige “Lottery” er tredje låt ut fra jens og han har følgende å si om låta: "Lottery" handler om at man ofte kan bli helt dust av forelskelse, og hvordan man gjerne ikke anerkjenner at oddsene er like dårlig som sjansen for å vinne i lotto. Forelskelsen jeg beskriver i låta, den gikk over, og den dag i dag aner jeg ikke hva hun jeg var så betatt av driver med eller hvor hun er i verden. Samtidig er hun lykkelig uviten om at hun inspirerte en låt. Og akkurat det synes jeg er helt greit. “Lottery” slippes 14.juni.