NORGESMESTER I KUNDESERVICE

I går ble Get kåret til landets beste på kundeservice i Best i test-kåringen fra SeeYou. Prisen står høyt i kundeservicebransjen og er ett synlig bevis på høy kvalitet og eksemplarisk service.

Kåringen er en årlig test gjennomført der man kvalitativt tester over 150 av de største kundesentrene i Norge.

• Get har i mange år jobbet med å utvikle hvordan vi jobber med kundeservice. Vi har tatt steg for steg og hele tiden hatt som mål å sikre at all dialog med våre kunder blir en opplevelse av hverdagsmagi. Nå er jeg skikkelig stolt over at all den knallharde jobbingen blir lagt merke til, smiler Odd Fronth-Andersen, Kundeservicedirektør i Get TDC.

Get vant prisen for beste kundeservice innen TV for andre år på rad, og ikke minst prisen for beste kundeservice på tvers av alle bransjer.

• Denne prisen går til alle som jobber med kundeservice i Get. Jeg må bare takke de for en fantastisk innsats for Get sine kunder hver eneste dag, avslutter Fronth-Andersen.

Gjennom å satse på enda mer og enda bedre kursing av de ansatte har Get opplevd en økning i kundetilfredshet. Selskapet har satset på både kunstig intelligens i chattefunksjonen og på å utvikle interne spesialister innen kundeservice.

SeeYou har testet kundeservicen vår på telefon, chat og Facebook. Å levere best i klassen i flere kanaler krever et sammensveiset team med tydelige ambisjoner og folk med superhøy teknisk innsikt.

• Kundene er grunnen til at vi står opp om morgenen og står på hver dag. Da er en pris som denne veldig hyggelig å få, sier Gunnar Evensen, CEO i Get TDC.

153 kundesentre ble målt i årets undersøkelse.Hvert kundesenter blir kontaktet av 25 forskjellige Mystery Shoppere på flere forskjellige måter. Alle kundesentrene blir målt opp imot de samme spørsmålene. Rollespillene varierer for hver bransje og er laget av SeeYou. Målingen har fokus på:

1. Mottak og velkomst
  2. Kundebehandleren – løsning
  3. Avslutning og totalinntrykk

Mer om undersøkelsen her: http://www.seeyou.no/kundeserviceprisen/kundeserviceprisen-2018/