Nokas skal sikre Kicks butikker i Finland

Nokas skal levere både innbruddsalarm, adgangskontroll og låssystemer til alle nye butikker i hele landet, fra Rovaniemi i nord til Helsinki i sør.

Nokas skal sikre alle nye Kick butikker i Finland (bildet er utlånt av Kicks)

Nokas blir totalleverandør hvor alarmutrykning utføres i samarbeid med finske samarbeidspartnere.

- Vi er veldig stolte over å ha blitt valgt som Kicks sikkerhetsleverandør. Med dette viser vi vår nordiske styrke som en komplett leverandør også på det finske markedet også, sier Alex Holmström, regional salgssjef i Nokas Teknik i Sverige.

Kicks er fornøyd med det nye samarbeidet med Nokas i Finland.

- Nokas er fleksible og ser helheten, hvilket leder til gode sikkerhetsløsninger for Kicks. Vi føles oss trygge i og med den gode supporten til butikkene i Finland, sier Michael Janssson, sikkerhetssjef i Kicks.

Kicks Kosmetikkedjan AB er en av Nordens ledende kosmetikk-kjeder. I dag har Kicks mer enn 250 butikker i Sverige, Norge og Finland. Kicks startet opp i 1991 og har siden 2002 vært en del av Axstores-konsernet.

(Bildet er lånt ut av Kicks)

Nokas skal sikre alle nye Kick butikker i Finland (bildet er utlånt av Kicks)