Musikkvideo fra Una Sand

Foto: Jonathan Vivaas Kise

I dag slapp Una Sand musikkvideoen til "First Time" - singelen til hennes debut-EP "Perspectives".

Med en fjellstø meloditeft, rett-til-beinet-tekster og «hot-as-hell vocal delivery» (-thelineofbest.com) tar Una Sand oss med på den forheksende og opprivende reisen gjennom å finne kjærligheten, tviholde på den og å miste den på EP´en "Perspectives".

I dag slippes videoen  til singelen "First Time". Videoen er lagd av studenter ved Bilder Nordic School Of Photography. Den er regissert av Martine Lund og Carina Borge. Carina Borge er også produsent.

Etter fire singelslipp får Una virkelig vist hvem hun er som låtskriver og formidler. Musikken har utviklet seg i retning moderne r&b og urban og hennes egenart og evne til å skape et univers lytteren kjenner seg igjen i, er sterkere enn noen gang. EP-en inneholder seks låter skrevet med blant annet Paul Phamous (Grammy-nominert med Frank Ocean), Charles «Chizzy» Stephens (Chris Brown), Ryan Marrone, JAYLIEN og Leah Palmer, samt norske Sebastian «Coucheron» og Ketil Jansen fra Lemaitre.

Una har, til tross for sin unge alder, bodd flere år i Italia og har siden hun var 19 år jobbet mye hovedsakelig i LA og Amsterdam. Dette skinner gjennom i en forfriskende, stilfull og imponerende moden debut-utgivelse, som river deg med inn i den universelt gjenkjennelige opplevelsen av å få hjertet knust. Med sin naturlige sassy/classy-fremtoning og en fangende tilstedeværelse er Una en selvskrevet viktig del av den globale norske musikkframtiden.

HØR «PERSPECTIVES» HER

«Det har vært en fantastisk reise å lage EP'en. Tekstene er en slags oppsummering av de fire siste årene i livet mitt, fra å finne den du tror du skal dele resten av livet med, til å stå alene med alle tankene og følelsene etter bruddet. Jeg føler at jeg virkelig får vist hvem jeg er og hvor jeg vil med musikken min og jeg gleder meg så mye til å endelig få dele det med dere!»

- Una Sand

Foto: Jonathan Vivaas Kise

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album Isac Elliot er endelig ute med ny musikk Lemaitre inntar Den Norske Opera. Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august. Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø. Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge. Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som