Miley Cyrus sjette studioalbum ute i dag

"Younger Now" ute overalt

LOS ANGELES, 29 SEPTEMBER, 2017 – I dag slapp Miley Cyrussitt sjette studioalbum Younger Now. Låtene «Malibu», «Inspired», «Younger Now» og «Week Without You» er hele den 11 spor lange plata tilgjengelig overalt.

Younger Now Track list:

1. Younger Now

2. Malibu

3. Rainbowland ft Dolly Parton

4. Week Without You

5. Miss You So Much

6. I Would Die For You

7. Thinkin’

8. Bad Mood

9. Love Someone

10. She’s Not Him

11. Inspired

Younger Now er på ingen måte en ny start for Miley, men heller en fortsettelse. Som det synges i tittelsporet, «No one stays the same». Cyrus har alltid vært tro mot seg selv på hennes kreative reise, og har delt sitt liv og sine opplevelser med fansen gjennom musikken. Hennes tidligere album gjenspeilet hennes situasjon og kompromissløse visjon av musikken, men med Younger Now tok hun den kreative styringen selv.Hun har skrevet all tekst selv, vært med å skrive alle låtene og produsert albumet.

Miley Cyrus er en singer-songwriter, artist og filantrop. Med fem nummer 1 album, inkludert hennes grammynominerte album Banger, som gikk til platinum i USA, fem utsolgte verdenstureer og nesten 30 millioner solgte spor. Hun er en av verdens mest søkte artister i internets historie og over 160 millioner følgere på digitale platformer med over 3 milliarder videoavspillinger.

I tillegg til suksessen innenfor musikk og TV har Cyrus startet den veldedige organisasjonen The Happy Hippie Foundation for å samle unge mennesker mot urettferdighet. Siden starten har organisasjonen hjulpet tusenvis av hjemløse LGBTQ-ungdom over hele USA. I 2015 ga amfAR deres Award of Inspiration til Cyrus for hennes arbeid for å bekjempe HIV/AIDS.

To Buy or Stream Younger Now:

iTunes: http://smarturl.it/MCYoungerNow/itunes

Amazon Music: http://smarturl.it/MCYoungerNow/amazon

Google Play: http://smarturl.it/MCYoungerNow/googleplay

Spotify Pre-Save: http://smarturl.it/MCYoungerNow/spotify

Follow Miley Cyrus:

Website: https://www.mileycyrus.com/

Facebook: https://www.facebook.com/MileyCyrus

Twitter: https://twitter.com/MileyCyrus

Instagram: https://www.instagram.com/mileycyrus

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald