Leona Griffin - Complicated musikkvideo

Leona Griffin har skrevet låta helt på egenhånd, og dukket opp med denne i sin første
session i studio. Det var vanskelig å ikke falle for en 16-åring som både skriver og synger som om hun ikke har gjort annet. Med Mats Genc Koray og Ketil Schei på produksjonen, er låta en moderne urban pop produksjon, med Leonas vokal og mye attitude. Teksten beskriver et komplisert forhold, og følelsen av å savne noen hver sekund, derav setningen "I only miss you when I´m breathing." Låta er den første i en rekke låter som kommer ut i 2019, og man kan forvente god musikk fra Leona Griffin framover!

Musikkvideo Complicated
Videokanal

Christine Bergan Yang
Label manager hos Pink Soda Records
christine.yang@stealthmail.no

Stealth Music omfatter både et musikkforlag, og labelet Pink Soda Records som er et indie-plateselskap med base i Oslo sentrum. Vi jobber med artistutvikling og utgivelser av musikk. Vi jobber med unge og lovende artister, og gir de muligheten til å jobbe med gode produsenter og låtskrivere.