Leon Bridges til Rockefeller!

Amerikanske Leon Bridges som står bak hitene «River» og «Coming Home» slipper nytt album i mai, og 27. oktober er han igjen klar for å trollbinde sitt norske publikum på Rockefeller.

Leon Bridges har ved flere anledninger blitt sammenliknet med soulens store legender Sam Cook og Otis Redding, og han krediteres for å ha gjenopplivet 60-tallets rythm and blues og soul. Debutalbumet «Coming Home» som kom i 2015 var en megasuksess og debuterte på en 5.plass på Billboard og tok førsteplassen på R&B/hip-hop listen. I tillegg mottok han to Grammy-nominasjoner for Best R&B Album og Best Music Video.

Nå er Leon Bridges endelig tilbake med ny musikk, og i mars slapp han låtene «Bet Ain’ t Worth the Hand» og «Bad Bad News» fra det etterlengtede oppfølgeralbumet «Good Thing» som har fått slippdato 4. mai.

Sist han inntok Rockefeller tildelte Musikknyheter 10/10 og skrev; «Hele konsertopplevelsen i går var i seg selv et høydepunkt. For hver låt som kom, jublet publikum enda mer. Leon Bridges har kanskje gjenopplivet 1960-tallets musikk, men han har også utvilsomt klart å gjøre det til sitt eget. Han er nåtidens soul-stjerne og fortjente hver applaus han fikk i går. For en kveld!»

Det er med andre ord bare å glede seg til Leon Bridges returnerer til Rockefeller med ny musikk 27. oktober!

Billetter i salg via Ticketmaster fredag 13.04 klokken 10:00

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.