LCD SOUNDSYSTEM, nytt album, «American Dream» slippes 1. september.

Album tilgjengelig for forhåndsbestilling nå.

LCD Soundsystem slipper sitt etterlengtede fjerde album den 1. september på Columbia Records/ DFA og er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling: http://smarturl.it/americandream.

Med pre-orderen får du låtene «Call The Police» og «American Dream» som ble sluppet som singel den 5. mai. Låtene ble hyllet i både Pitchfork og The New York Times med ord som «Murphy and company have never sounded so invigorated».

«American Dream» slippes både digitalt og fysisk, med Vinyl og CD via Columbia Records og en spesialkasett tilgjengelig kun gjennom DFA. Albumet inneholder følgende låter:

oh baby
other voices
i used to
change yr mind
how do you sleep?
tonite
call the police
american dream
emotional haircut
black screen

LCD Soundsystem fortsetter verdensturneen den 26. August og ferden går videre til Europa I September, med København som første stoppested den 8. september. Se alle spillesteder her: lcdsoundsystem.com

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.