LCD SOUNDSYSTEM, nytt album, «American Dream» slippes 1. september.

Album tilgjengelig for forhåndsbestilling nå.

LCD Soundsystem slipper sitt etterlengtede fjerde album den 1. september på Columbia Records/ DFA og er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling: http://smarturl.it/americandream.

Med pre-orderen får du låtene «Call The Police» og «American Dream» som ble sluppet som singel den 5. mai. Låtene ble hyllet i både Pitchfork og The New York Times med ord som «Murphy and company have never sounded so invigorated».

«American Dream» slippes både digitalt og fysisk, med Vinyl og CD via Columbia Records og en spesialkasett tilgjengelig kun gjennom DFA. Albumet inneholder følgende låter:

oh baby
other voices
i used to
change yr mind
how do you sleep?
tonite
call the police
american dream
emotional haircut
black screen

LCD Soundsystem fortsetter verdensturneen den 26. August og ferden går videre til Europa I September, med København som første stoppested den 8. september. Se alle spillesteder her: lcdsoundsystem.com