Kronprinsen åpner Posten og Brings Logistikksenter Oslo

HKH Kronprins Haakon foretar offisiell åpning av Posten og Brings nye Logistikksenter Oslo torsdag 19. oktober.

Posten og Brings Logistikksenter Oslo. FOTO: Tore Oksnes / Posten

Posten Norge inviterer pressen til åpningen av Norges største logistikksenter. Dette er det viktigste knutepunktet for varetransport i Norge, og hjertet i Posten og Brings landsdekkende logistikknettverk. Her håndteres pakker, varer og gods for mennesker og bedrifter over hele Norge. Til daglig er det arbeidsplassen til 1.100 medarbeidere i Posten og Bring.

HKH Kronprins Haakon foretar den offisielle åpningen under arrangementet

torsdag 19. oktober kl 14:30-16:00, Alfasetveien 24, Oslo

For akkreditering, ta kontakt med pressesjef i Posten Norge, John Eckhoff / john.eckhoff@posten.no / 91397071

Posten og Brings Logistikksenter Oslo. FOTO: Tore Oksnes / Posten