Konica Minolta hylles for sitt miljø- og samfunnsansvar

Konica Minolta er tildelt Dow Jones Index for 2017 i segmentet "Technology Hardware & Equipment".

Dette er en av de mest prestisjefylte globale indeksene for rangering av bærekraftige selskap. Det er 6.året på rad Konica Minolta mottar denne indeksen for sitt miljø- og samfunnsansvar.

- Å motta denne utmerkelsen i konkurranse mot 120 andre store internasjonale selskap i vår bransje, gjør oss ekstra stolte, sier Olaf Lorenz, leder for den internasjonale markedsavdelingen i Konica Minolta Europe.

For å nå posisjonen som en global leder innen samfunnsansvar og bærekraft jobber Konica Minolta utrettelig med 6 hovedfelt: Miljø. samfunnsansvar, innovasjon, kundetilfredshet, en ansvarlig forsyningskjede, menneskelig kapital og mangfold.

Fullstendig pressemelding her.

Som en ledende leverandør av multifunksjonsprodukter, streber Konica Minolta etter å tilby produkter og tjenester som er avgjørende for alle områder innen digital bildebehandling. Vi legger stor vekt på dokumentbehandling og forretningsløsninger i både kontor- og produksjonsmiljøer, spesielt innen fargeprint og relaterte tjenester.

Vårt mål er å forstå hva våre kunder trenger; å forstå deres behov fra deres ståsted; å løse utfordringene som oppstår - ved å gi form til ideer som bidrar til en bedre fremtid for alle parter.

Følg saker fra Konica Minolta

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Konica Minolta på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Konica Minolta

AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse4.10.2017 14:38Pressemelding

Konica Minolta AccurioPress C6100 er kåret til beste produksjonsprinter i sin klasse (Outstanding Color Mid-Volume Production Device)  Særdeles stabil og god printkvalitet, meget produktiv, solid medie-håndtering opp til 400 g/m², automatisering av fargekorrigering og tosidig pasning, er noe av lovordene fra Keypoint Intelligence. – Dette bekrefter de gode tilbakemeldingene vi har fått fra kunder. Vi forventer oss mye av dette produktet. Her har Konica Minolta utviklet ny, innovativ og brukervennlig teknologi, sier produktsjef Morten Hegge. Mer om prisvinneren her!