Oda

Kolonial.no åpner sin første butikk — du er invitert!

Onsdag kl. 09.00 åpner Kolonial.no dørene til sin første fysiske butikk. Sted: Kiellands Hus på Alexander Kiellands plass. Waldermar Thranes gate 72.

Helt siden Kolonial.no ble lansert i 2013 har vi utfordret selve fundamentet i norsk dagligvarebransje. Vi har endret spillereglene for hva en matbutikk kan være. At vi nå åpner vår første fysiske butikk, kan kanskje virke som et steg i gal retning, men vi skal igjen bevise at matbutikken ikke er som den engang var.

Butikken har fått navnet ”Matbutikken”, men er alt annet enn en tradisjonell dagligvarebutikk. Bak dørene ligger et lekeland hvor barn kan leke mens foreldrene handler fra mobiltelefonen. Matvarene kan man etterpå få levert hjem, eller plukke opp som ved et vanlig hentepunkt.

Karl Alveng Munthe-Kaas, gründer og daglig leder av Kolonial.no vil være til stede og tilgjengelig for intervju. Det er også gjennomført en undersøkelse hos Respons Analyse hvor man har sett på folks syn på det å gå i matbutikken, samt hvilke tanker folk har om utviklingen i dagligvarebransjen. En oppsummering av undersøkelsen kan sendes om ønskelig.

Om Oda

Oda
Nydalsveien 24

24 17 99 99https://oda.com/no/

Kolonial.no er Norges største matbutikk på nett. Vi tilbyr et bredt utvalg dagligvarer og middagsretter, enten levert hjem eller til hentepunkt. I samarbeid med REMA 1000 holdes prisene lave, og gjennom partnere som Strøm-Larsen og Godt Brød, tilbyr vi et spennende, lokalt utvalg.

Selskapet ble startet i 2013 av 10 gründere med mål om å lage Norges beste handleopplevelse for dagligvarer og for å gjøre hverdagene friere og enklere. Nå er Kolonial.no det selskapet i sin kategori med raskest vekst i hele Norden.

Følg pressemeldinger fra Oda

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Oda på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Oda