Flerveis Kommunikasjon & Rådgivning

Kia Orana! Cook Islands Tourism velger Flerveis Kommunikasjon som samarbeidspartner i Norden.

Cook Islands Tourism har inngått et samarbeid med Flerveis Kommunikasjon, og Lena Petersson gleder seg til å gjøre de 15 vakre øyene enda bedre kjent i Norge og resten av Norden.
Raratonga, en av de 15 vakre Cookøyene som ligger halvveis mellom New Zealand og Hawaii.

- Cookøyene er et av verdens vakreste reisemål, og for mange den ultimate feriedrømmen. Selv har jeg drømt om øyene siden jeg var 10 år, og min tante sendte et postkort fra Raratonga. Nå ser jeg fram til å gjøre øyene enda mer kjent for eventyrlystne nordmenn, svensker, dansker og finner som er ute etter det lille ekstra.

Ian Griffiths, ansvarlig for Cook Islands Tourism i UK, Irland og Skandinavia er meget fornøyd med å ha fått Lena Petersson og Flerveis Kommunikasjon som samarbeidspartner.

- Vi opplever at Flerveis Kommunikasjon med sin lange erfaring innen reiseliv, PR og kommunikasjon samt gode innsikt i det nordiske markedet, har akkurat den profilen og kompetansen vi ønsket oss.

De 15 Cookøyene ligger midt mellom New Zealand og Hawaii, og per august i år var Norden den regionen med størst vekst målt i prosent. I perioden januar til august fant 161 nordmenn, 292 svensker, 73 finner og 303 dansker veien til Stillehavsøyene - en økning på 61 prosent sammenlignet med samme periode i fjor.

Flerveis Kommunikasjon startet opp i 2015, og har blant annet Singapore Airlines, Australiareiser, Fijireiser og Apollo på kundelisten.

Oslo 16. oktober 2018

For mer informasjon og/eller bilder kontakt;

Lena Petersson på mail; lena@flerveis.no eller tlf; 922 81518

Bilder

Last ned bilde
Raratonga - fra sørsiden.
Last ned bilde
Midt ut i Stillehavet finner du de 15 Cookøyene - for mange den ultimate drømmereisen.
Last ned bilde
Mange sier at i tillegg til nydelige strender og vakker natur, er menneskene på Cookøyene helt enestående. Her er to fra Cook Islands Tourism ute og tester kontor-mopeden.

Om Flerveis Kommunikasjon & Rådgivning

Flerveis Kommunikasjon & Rådgivning
Professor Dahls gate 3

Flerveis Kommunikasjon bistår primært oppdragsgivere innen Reiseliv, Livsstil og Media både i Norge og i Norden. Selskapet har blant annet Singapore Airlines, Australiareiser, Fijireiser, Cook Islands Tourism og Tourism Australia på kundelisten. Selskapet ble startet i 2015 av TUI/Star Tours tidligere markeds- og kommunikasjonsdirektør Lena Petersson – et kjent navn for mange i reiselivsbransjen, mediebransjen og i redaksjonene.

Følg pressemeldinger fra Flerveis Kommunikasjon & Rådgivning

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Flerveis Kommunikasjon & Rådgivning på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.