Jonas Benyoub med tung gatebanger - El Diablo

Etter å ha satt navnet sitt på kartet med låta, "Youm Wara Youm", som fikk plass på NRKs mest populære serie, SKAM, er Jonas Benyoub tilbake med sin andre singel, som forteller historien om en fiksjonsbasert figur: "El Diablo".

- "El Diablo," handler om en oppdiktet karakter som jeg har tatt inspirasjon fra mine opplevelser i Oslo. "El Diablo" er en negativ person/dop dealer, som driver med mye shady business. Han som mange andre, sliter litt på skolen og finner andre måter å tjene penger på. Pengene blir dessverre en av de tingene som er alt for enkle å tjene på en dårlig måte, og det gjør at barna i hooden ser opp til figurer som «El Diablo» - Jonas Benyoub

HØR "EL DIABLO" HER

"El diablo" er en fiksjonsbasert figur, som skal illustrere hverdagen til en eldre vinnings-kriminell. Som de yngre kanskje ser opp til, men livet hans er langt i fra no dans på roser. Bildet de unge har fått av denne livsstilen.. basert på musikkvideoer de ser og musikken de hører er kanskje ikke helt sånn den virkelige "krigen" foregår. Finn deg selv i dette livet. Følg drømmer og pass på de du har rundt deg, forteller Jonas Benyoub.

"El Diablo" er produsert av Kastel og mikset av Amr Badr (som ble nominert til "Årets Produsent" på Grammis Awards i Sverige).

Jonas Benyoub er en ung artist fra Oslo som er godt kjent i hiphop-scenen.

Med god lyrikk og et bredt lydspekter er Jonas en versatil utøver som passer inn i de fleste sjangre, og det er også en av hovedgrunnene til at artisten har fått muligheten til å opptre i de respektive arenaene rundt omkring i landet.

Navnet ble virkelig satt på kartet etter at låten «Youm Wara Youm» fikk plass i NRKs mest populære serie, «Skam», som igjen har bidratt til å åpne flere dører for denne unge artisten.

Der de øvrige Skandinaviske landene har hatt gode og etablerte artister innenfor Rap- og R&B sjangeren, vil Jonas Benyoub både som artist og låtskriver, bidra til å styrke Norges rolle innenfor Skandinavias grenser».

5 Seconds Of Summer med ny singel23.2.2018 11:52Pressemelding

I dag slapp de australske gutta i 5 Seconds Of Summer sin nye singel «Want You Back». Samtidig med singelslipp avslørte de også turnéen 5SOS3 som sparkes i gang i Stockholm 20. mars. «Want You Back» er første singel fra bandet på to år. Etter 18 måneder på veien med Sounds Good Feels Good tour har bandet den siste tiden tilbrakt tid i Los Angeles hvor de har skrevet og spilt inn sitt nye album som kommer i løpet av året. Om turné og nytt album sier bandet: “Finally… It’s been 3 years since our last album and we are so ready to share new music with the world. After spending the last 5 years on the road since the age of 16, it was important we took time to reflect as individuals and now we’re coming back stronger and more unified than ever. These songs mean the world to us and we have held nothing back in writing and recording this album. We’ve been rehearsing a lot of the new songs live and can’t wait to get back out on tour to connect with our incredible fans”.

Ny singel fra Raye med Mabel og Stefflon Don22.2.2018 20:05Pressemelding

Det britiske stjerneskuddet Raye er i dag ute med den nye låten «Cigarettes» med Mabel og Stefflon Don. Alle tre har hatt hitter inne på topp 15 i Storbritannia, RAYE med «Decline», Mabel med «Finders Keepers» og Stefflon Don med «Hurtin’ Me». Låten følger opp «Decline» og blir å finne på hennes nye prosjekt som kommer innen kort tid. Kun 20 år gammel kan hun allerede skimte med samarbeid med John Legend, Julia Michaels, Blood Pop og Ellie Goulding for å nevne noen. Hun har spilt på store festivaler som Glastonbury, Latitude og V Festival og har over 75. millioner streams. Raye har vært med på å skrive Matomas «The Wave» feat. Madcon sammen med Matoma & Madcon og Blondes «Just for One Night» feat. Astrid S. Hun var også med på å co-skrive Jax Jones sin monsterhit «You Don't Know Me» som hun har vokalen på. Låten var også nominert til en Brit Award i kategorien «Best British Single».

Post Malone med ny singel22.2.2018 11:00Pressemelding

I morgen, fredag 23. februar, slipper Post Malone den nye singelen "Psyco" feat. Ty Dollar $ign. Låten er produsert av Louis Bell og Malone selv og blir å finne på hans neste album Beerbongs & Bentleys. Albumet følger opp debutalbumet Stoney, et album som ble sluppet i 2016 og fortsatt holder stand på toppen av albumlisten. Hans forrige singel "Rockstar" har toppet Billboard og hitlister verden over, inkludert Norge, og har over 800 millioner streams. Til våren legger Post Malone ut på turné og lørdag 14. juli kan han oppleves live på årets Stavernfestival.

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding

I starten av februar slapp Sonny Alven, en ny singel "Backseat Lovin´", som markerer en ny start for den unge bergenseren. I dag slipper han en nostalgisk musikkvideo til låten, som hadde premiere på C- Heads Magazine. Med inspirasjon fra artister som HONNE, Filous og ODEZA, har Sonny Alven lagd en myk og melankolsk låt, med en distinkt kvinnelig vokal som får deg til å drømme om sommer og bilturer på landevei. SE MUSIKKVIDEOEN TIL "BACKSEAT LOVIN´" HER - "Vi ville gi videoen til «Backseat Lovin´» en fin kontekst og en nostalgisk følelse. Vi filmet i Los Angeles på et Super 8-kamera, og dette ga den perfekte rammen. Produksjonsteamet hos 8392 gjorde en fantastisk jobb sammen med de to skuespillerne. Det er en chill video som passer godt med låten, og jeg er kjempefornøyd med resultatet." - Sonny Alven