Invitasjon til pressekonferanse - årsresultat 2018 for SDØE

Petoro AS inviterer til pressekonferanse i forbindelse med offentliggjøring av årsresultat 2018 for SDØE.

Til stede fra Petoro; administrerende direktør Grethe Moen, økonomidirektør Jonny Mæland og kommunikasjonssjef Christian Buch Hansen.

TID: Torsdag 7. mars kl 10:00

STED: Petoros kontorer, Øvre Strandgate 124, Stavanger

Pressemelding og årsrapport (SDØE) er tilgjengelig på www.petoro.no kl 10.00 samme dag. Vennligst gi beskjed om deltakelse til epost presse@petoro.no eller til telefon +47 92 62 42 55.

Årsresultat SDØE: Beste resultat på fem år, men ineffektivitet koster for mye7.3.2019 10:00:00 CETPressemelding

Petoro leverte 120 milliarder kroner til staten i 2018. Dette er 33 milliarder mer enn i 2017, og er et av de beste årene i Petoros historie. - Norsk sokkel står bedre rustet enn på lenge. De siste årene har vi modnet fram robuste prosjekter som er konkurransedyktige selv med store prissvingninger. Dette er et konkurransefortrinn vi må jobbe hardt for å bevare, sier administrerende direktør i Petoro, Grethe Moen.

Petoros resultat 1. halvår 2018 - Mulighetsrommet på norsk sokkel er stort2.8.2018 10:00:00 CESTPressemelding

Invitasjon til pressekonferanse - årsresultat 2017 for SDØE7.3.2018 13:30:00 CETPresseinvitasjon