IEC-HUS

IEC-HUS lanserer nytt hus ved hjelp av mixed reality!

Onsdag 18. oktober kl. 1400 lanserer IEC-HUS sin nye hustype, Noomi. Lanseringen finner sted under Bygg Reis Deg messen på Lillestrøm.

IEC-HUS lanserer i dag sitt nye hus, Noomi, ved hjelp av mixed reality. Besøk oss på stand D03-33 i hall D og opplev ferdighuset over alle ferdighus.

IEC-HUS har gjort det enklere for kunden ved å skreddersy hele huset. Det er ingen fordyrende tilvalgsprosesser og ekstra prosjekteriing, og det beste med det hele er at det tar kun 6 mnd fra platen er ferdig til du kan flytte inn.

Om IEC-HUS

IEC-HUS
Haugenveien 5 N
1400 Ski

47 47 15 50http://www.iec-hus.no

IEC-HUS er blant Norges ledende boligbyggere, med en omsetning på MNOK 429 (2014) og ca. 90 ansatte.

Kjernevirksomheten er lav trehusbebyggelse av høy kvalitet. Dette oppnås gjennom produksjon av elementer på vår fabrikk og montering av husene på byggeplass. Dette gir kort byggetid og liten risiko for feil og skader. Vi leverer årlig rundt 300 boliger til kunder med egen tomt (EAT).

IEC-HUS er del av et konsern med Stokke Holding, som morselskap. Morselskapet ivaretar eierrollen i datterselskapene. Konsernet er organisert i tre forretningsområder: Privat-segmentet (via varemerke IEC-HUS), Proff-segmentet (via varemerket ABC Byggsystem) og Entreprenør (fabrikk, innkjøp, logistikk og underentreprise leveranser).