Global Hotel Alliance og Thon Hotels feirer 10 millioner medlemmer

3.7.2017 11:30 | Thon Hotels

Det verdensomspennende lojalitetsprogrammet, som Thon Hotels er en del av, har nå 10 millioner medlemmer.

Global Hotel Alliance og Thon Hotels feirer 10 millioner medlemmer. Foto: Gry Traaen

Global Hotel Alliance (GHA) er én av verdens største hotellallianser med frittstående hotellkjeder. GHA består av 35 ulike hotellkjeder, og de 550 hotellene som er med har felles lojalitetsprogram som heter DISCOVERY. Thon Hotels har vært med i hotellalliansen siden 2014, og det er i dag ca. 400.000 Thon DISCOVERY-medlemmer.

– Medlemstallene til Thon Hotels øker da flere og flere av våre gjester velger å bli Thon DISCOVERY-medlem. At vi globalt har 10 millioner medlemmer er en milepæl som vi nå har nådd med våre gode samarbeidspartnere. Vi kan tilby fordeler for våre Thon DISCOVERY-medlemmer over hele verden og vi legger også til rette for lokale gjesteopplevelser for både internasjonale og norske medlemmer, sier konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen.

Hver måned melder 250.000 personer seg inn i DISCOVERY verden rundt. Som Thon DISCOVERY-medlem får hotellgjester mange fordeler og tilgang på unike hotellrabatter. Det er gratis å bli medlem og man får fordeler på Thon Hotels i Norge, Belgia og Nederland – samt på totalt 550 hoteller verden rundt.

Les mer om Thon DISCOVERY her

Konserndirektør for Thon Hotels, Morten Thorvaldsen. Foto: Gry Traaen

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes 70 hoteller, 1 i Sverige, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år. Vi er medlem av verdens største allianse av uavhengige hotellkjeder, Global Hotel Alliance (GHA).