Fra IT til alarm

I dag ble det klart at det er Oslomannen Kim Grove-Knutsen som blir ny administrerende direktør i Sector Alarm Norge. Han kommer fra stillingen som Regionsdirektør i IT-selskapet ATEA, som også har vært hans arbeidsgiver de siste 15 årene. Han overtar etter Viggo Skeisvoll som etter ti suksessfulle år ved roret i Sector Alarm Norge nå kan vie hele sin oppmerksomhet til rollen som Chief Operating Officer (COO) i Sector Alarm.

-Jeg er ydmyk og gleder meg stort til å ta over et selskap med så stor suksess gjennom mange år. Det er imponerende å se hva selskapet har fått til, sier Kim Grove-Knutsen som starter i sin nye jobb 1. august.

-Vi er veldig fornøyd med å ha fått med oss Kim Grove-Knutsen på laget. Vi mener at hans kunnskap og erfaring er midt i blinken for å videreutvikle selskapet i Norge, sier Chief Operating Officer (COO) Viggo Skeisvoll, hans forgjenger og kommende leder i Sector Alarm.

Grove-Knutsen er Diplommarkedsfører fra BI/NMH og har gjennom sine 15 år i ATEA hatt ulike lederstillinger i selskapet. Han er bosatt på Voksen i Oslo.