Fana Sparebank fornyer avtale med Nets

(Oslo, 16. oktober 2017) Fana Sparebank fornyer samarbeidet med Nets innenfor kortutstedelse av bankens debetkort og tilhørende tjenester. Avtalen som nå er inngått har en varighet på tre år.

– Fana Sparebank har valgt Nets til å utføre kundekritiske tjenester i forbindelse med kunders kortbruk. Det er viktig for oss at våre kunder får bruke betalingskortene når de vil, og at kortbruken oppleves som trygg og smidig. Vi har gjennom mange års samarbeid erfart at tjenestene levert av Nets tilfredsstiller våre strenge krav til kvalitet og kundeopplevelse, sier produkt- og forretningsutvikler Hanne Magnussen i Fana Sparebank.

Avtalen omfatter blant annet autorisasjon og prosessering av Visa-transaksjoner, reklamasjonshåndtering, håndtering av innkomne kort, konsulent- og implementeringstjenester og nøkkelhåndtering.

– Vi har gjennom en årrekke levert tjenester til Fana Sparebank og det er gledelig at banken har valgt å fornye avtalen med oss. Fana Sparebank er en bank med blikk for fremtiden, som alltid er opptatt av å finne de beste løsningene for kundene. Vi ser frem til å fortsette det gode samarbeidet med banken, sier Staale Rasmussen, Sales Director for Financial services hos Nets i Norge.

Stein-Arne Tjore, pressesjef for Nets i Norge, tlf. +47 915 39 846, e-post: satjo@nets.eu