EasyPark Norge

EasyPark lar nye kunder bruke Apple Pay

I går kom nyheten om at Apple Pay lanseres i Norge. Europas markedsledende parkeringsapp, EasyPark, gir nå nye brukere av appen tilgang til Apple Pay: en enkel, sikker og privat parkeringsløsning som gjennomfører betalinger raskere og enklere.

EasyPark gir nye brukere av appen tilgang til Apple Pay

EasyPark har lenge ligget i forkant innen smarte og sikre digitale betalingsløsninger, og er nå blant Europas første teknologiselskaper som tilbyr Apple Pay. Brukere av appen får nå flere valg når de registrerer seg uten betalingskort, som gjør prosessen enda mer sømløs. Apple Pay er nå tilgjengelig for EasyParks kunder som bruker iOS i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Frankrike og Spania. Apple Pay kommer i tillegg til standardalternativene for registrering av betalingsløsninger i appen.

Sikkerhet og integritet er kjernen i Apple Pay. Når du bruker et betalingskort med Apple Pay, lagres ikke kortinformasjon på enheten eller på Apples servere. I stedet lages et unikt kontonummer som er kryptert og sikkert lagret på enhetens sikkerhetselement. Hver transaksjon autoriseres med en personlig og sikker engangskode.

Ludvik Eide, markedsansvarlig i EasyPark Norge, sier at han er glad for å kunne gi EasyParks brukere et nytt betalingsalternativ når de betaler for parkering.

- Å tilby Apple Pay til våre brukere er et veldig spennende steg for EasyPark. Det bygger opp under vår visjon om å gjøre bylivet enklere for bilister. Når stadig flere nordmenn og andre europeere bruker digitale betalingsmetoder for parkering, fortsetter vi å gi våre kunder tilgang til de nyeste og sikreste løsningene for parkeringsbetaling, sier han.

For mer informasjon kontakt:

Ludvik Eide
Markedsansvarlig i EasyPark Norge
E-post: ludvik.eide@easypark.net

Om EasyPark Norge

EasyPark Norge

23 30 88 80http://www.easypark.no

EasyPark ble etablert i 2001. Siden da har den prisvinnende tjenesten hjulpet bilister med å finne og betale for parkering i nærmere 600 byer i ti land. EasyParks teknologi hjelper også bedrifter, operatører og byer med parkeringsadministrasjon og planlegging. Vi gjør bylivet bedre – en parkeringsplass av gangen.

Følg saker fra EasyPark Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra EasyPark Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra EasyPark Norge