Dubai Parks and Resorts - nyhet i Vings program

Interessen for Dubai har eksplodert de siste årene, og reiser til De forente arabiske emirater har mangedoblet på kort tid. Nå lanserer Ving det sjette reisemålet i sitt Dubai-program, og denne gangen er det barna som er i fokus.

Hotellet som hører til parken heter Lapita Dubai Parks Autograph Collection og passer for hele familien.

Fornøyelsesparkene som utgjør Dubai Parks and Resorts er det nyeste tilskuddet til emiratets mange heftige severdigheter og attraksjoner.

Dubai Parks and Resorts ligger litt utenfor Downtown Dubai og er et enormt område med flere tema- og fornøyelsesparker. Her er det over hundre karuseller, show og attraksjoner, og du kan kjøre berg-og-dal-bane med Shrek og smurfene, bygge og beundre i LEGOLAND® Dubai og la deg forføre av indisk dans og musikk i en egen Bollywood-temapark, for å nevne noe.

- Dette er et fantastisk spennende reisemål, spesielt for de som har barn i alderen 2-12 år. Mange andre parker har flest aktiviteter for de største barna, men her har også de mindre barna mye å glede seg over. Ikke minst i Legoland og Duploland, sier informasjonssjef i Ving, Siri Røhr-Staff.

Dubai Parks and Resorts består av tre temaparker, et badeland og Riverland™, et eget «nabolag» med butikker og mer enn 50 restauranter, og fornøyelsesmetropolen passer perfekt både for barn og for voksne parkentusiaster. I LEGOLAND® Dubai kan du utforske de over 15 000 imponerende modellene og konstruksjonene, og barna kommer til å elske LEGOLAND® WATER PARK. Filmentusiaster kan glede seg over temaparken MOTIONGATE™ Dubai, hvor du blant annet kan møte karakterer fra Shrek, Kung Fu Panda og Hotel Transylvania. I Bollywood-temaparken, som for øvrig er den første av sitt slag, venter drama, romantikk og musikk.

Ving tilbyr reiser til fem andre reisemål i Dubai; Deira, Bur Dubai, Downtown Dubai, Jumeirah Beach og Jebel Ali, og alle kan kombineres med et besøk i Dubai Parks and Resorts. Hva med å utforske parkene først, og deretter runde av med noen dager med strandliv og shopping?

Hotellet som hører til parken heter Lapita Dubai Parks Autograph Collection og er et flott, polynesisk-inspirert hotell som passer for hele familien. Hotellet har et stort bassengområde, barneklubb, flere restauranter, spaavdeling og treningsrom, og du bor i gangavstand til alle fornøyelsesparkene som er en del av Dubai Parks and Resorts. Inngangsbilletter til alle parkene er inkludert i prisen.