Den store lederdebatten før partilederdebatten

12.8.2017 12:20 | Lederne

I forkant av partilederdebatten i Arendal mandag arrangeres den store lederdebatten, knyttet opp mot et aktuelt tema foran stortingsvalget. Hvordan påvirke ledere med makt, et temperament og en oppførsel som du ikke forstår deg på? Kompromiss eller full konfrontasjon?

Tid: Mandag 14. august kl 17:00 – 19:00.

Sted: MS Sandnes (A-dekk), Pollen i Arendal.

Tittel: Den store lederdebatten før partilederdebatten

Gjester: Hans Olav Lahlum, Vibeke Madsen, Kjell Terje Ringdal, Per Henrik Stenstrøm og Audun Ingvartsen. Debattleder: Tor Hæhre.

Arrangør er den frittstående fag- og interesseorganisasjonen Lederne, som organiserer 17.000 norske ledere på alle nivåer og som hvert år i «Norsk Ledelsesbarometer» gjennomfører mye forskning på bl.a. norske lederes lønn og ledertrender. Se www.lederne.no/arendalsuka for informasjon om alle Ledernes arrangementer i Arendal til uken.