Color Line med fortsatt norsk flagg

Nærings- og fiskeridepartementet har i dag åpnet for at Norsk Internasjonalt Skipsregister (NIS) også kan benyttes for passasjerskip i rute som går mellom norsk og utenlandsk havn med seilingsdistanse over 300 nautiske mil.

Se pressemelding fra Color Line

Color Hotel Skagen fyller 50 år4.5.2018 08:57Aktuelt

1,03 millioner nordmenn reiser til Danmark hvert år. Det gjør Danmark til det nest mest besøkte landet for nordmenn, etter Sverige og foran Spania, ifølge de siste tallene fra Statistisk Sentralbyrås reiseundersøkelse. Mange av dem som besøker Danmarks nordligste punkt overnatter på Skagens største og eneste 4-stjerners hotell - Color Hotel Skagen. Hotellet er populært blant danskene, men ca. 40 000 nordmenn overnatter årlig på hotellet som i år fyller 50 år. I anledning jubileet inviteres det til «åpent hotell», konserter og konkurranser.