Boklansering «Den store forvandlingen. Posten i en digital tid»

En av de mest dramatiske omveltningene i nyere norsk bedriftshistorie er dokumentert i en ny bok om Posten i en digital tid.

Hvordan er forvandlingen skjedd? Boken forteller hvem som trakk i trådene – i Stortingets korridorer, i regjeringskvartalet og naturligvis i Posten.

Konsernsjef Tone Wille ser utfordringer som er minst like dramatiske fremover og vil snakke om dette på lanseringen. Her vil også bokens forfatter Jan Ove Ekeberg delta, sammen med styreleder Idar Kreutzer og fagforeningsleder Odd Christian Øverland.

Dinamo Forlag og Posten Norge inviterer pressen til lanseringen av boken

onsdag 6. desember kl. 13.30 i Posthuset, Auditoriet, Biskop Gunnerus gt. 14.

Påmelding innen tirsdag 5. desember klokka 15:00 til pressesjef John Eckhoff / presse@posten.no / 91397071