A Night With The Living Dead

5.5.2017 11:09 | Drabant Music

Endelig er det her! Opptaket fra The Living Dead konserten på utestedet Herr Nilsen i Oslo høsten 2009.

Gitarist og vokalist Eivind Staxrud, bassist Henning Sandsdalen, perkusjonist Tom Gravlund og trommeslager Michael Krohn harver igjennom klassiske låter av Stones, Hendrix, Velvet og Stooges i en stadig stigende kurve av intensitet. Publikum er med på notene og svetter og drikker i takt med bandet i noe som skal vise seg å bli en legendarisk aften. Det hele ble tatt opp med to mikrofoner på miksepulten bakerst i lokalet for å kunne bli gitt ut i begrenset opplag på et senere tidspunkt. Og dette tidspunktet er nå! Dette er ikke et velprodusert studioprodukt, som du sikkert skjønner. Det er uforfalsket rock'n'roll! Albumet finnes på vinyl og digitalt.

Hør albumet i Spotify eller Tidal!

Vi representerer CC Cowboys, LILA, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Inge Bremnes, Casa Murilo, daelen, Frøder, Janelle Kroll, Magnus Berg, Jess Morgan, Munroe/Knutsen, Natasja Holmboe, Pine Lake, The Modern Times, Undr, Waaktaar & Zoe, Zuma, Tommy Tokyo og Sval.