Ekstraordinære indfrielser (CK93)

KommuneKredit offentliggør hermed oplysninger om ekstraordinære indfrielser (CK93) pr. 26. april 2024.

Der er pr. opgørelsesdagen ingen ekstraordinære indfrielser.

For yderligere informationer om dataformat og –indhold henvises til Nasdaqs hjemmeside.

KommuneKredit

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

MT Højgaard Holding A/S: MT Højgaard Danmark skal bidrage til udbygning af elnettet i Vestdanmark21.5.2024 09:44:45 CEST | pressemeddelelse