Ski-VM Trondheim 2025

Equinor blir VM-sponsor

Energiselskapet ønsker å støtte tiårets største folkefest i Norge gjennom å bli offisiell sponsor til Ski-VM Trondheim 2025.

Fra venstre: Kommunikasjonssjef i Ski-VM 2025, Gro Eide, Erling Meyer, plassjef Stjørdal for Equinor, Andreas Jagtøyen, plassjef Rotvoll for Equinor, og Haakon Jensen, markedssjef i Ski-VM 2025. Foto: Ski-VM 2025

– Vi ønsker med deltagelsen i ski-VM å være en god lokal partner som bidrar til å utvikle det som skal være tidenes trønderske folkefest, en fest der man bygger på det regionen allerede er best på, nemlig inkludering og innovasjon. Equinor er en betydelig arbeidsgiver i Midt-Norge og vi ønsker at våre ansatte kan være med under VM slik at vi kan vise oss fram med teknologi og kompetanse som vil bidra i energiomstillingen, sier Thea Moen, sponsorsjef i Equinor.

Les hele saken på våre nettsider: Equinor blir VM-sponsor - Ski-VM Trondheim 2025

Bilder

Last ned bilde
Andreas Jagtøyen (tv), plassjef Rotvoll for Equinor, Erling Meyer, plassjef Stjørdal for Equinor, Sverre Kojedal, informasjonssjef i Equinor, og Haakon Jensen, markedssjef i Ski-VM 2025 informerte media om sponsoravtalen med Equinor på Equinor forskningssenter på Rotvoll torsdag 25. april.
Last ned bilde

Om oss

Ski-VM er tilbake i Trondheim og Trøndelag etter de uforglemmelige VM-dagene i 1997. VM i nordiske grener arrangeres fra 26. februar til 9. mars i 2025, og vil vise fram nye Granåsen for hele skiverdenen.