Flisekompaniet

Flisekompaniet lanserer nytt magasin om fliser, hjem og baderom

Flisekompaniet kan endelig avsløre lanseringen av sitt nyeste inspirasjonsmagasin Fliser, hjem og baderom. Her får du 132 sider fullspekket med inspirasjon, kreative løsninger og praktiske tips. Magasinet gir blant annet leserne et unikt innblikk i de siste flistrendene fra Italia og Spania.

– Vi er veldig stolte av å presentere vårt nye inspirasjonsmagasin. Her kan publikum være trygge på at de finner all den inspirasjonen de trenger, sier Per-Ivar Ekeberg, markedsdirektør i Flisekompaniet.

Årets baderomstrender
Magasinet fremhever mye av det Flisekompaniet representerer, og dykker dypt inn i årets baderomstrender. Her får leserne blant annet lære om hvordan man kan bruke farger på badet, og selvfølgelig hvilke fliser som er populære i år.

– Vårt mål er å inspirere kundene våre til å tørre å skape personlige rom de blir glade i. Derfor har vi samlet et bredt utvalg fliser som reflekterer det vi står for i Flisekompaniet: design, lidenskap og løsninger du har lyst på, fortsetter Ekeberg.

Gir gode råd til oppussingen
Magasinet er en oppfordring til å tenke nytt. Blant annet får du gode råd om å legge flis på flis, som gjør oppussing langt mer oppnåelig for de som kun er ute etter en ny og moderne stil.

– Vi håper jo at kundene våre skal finne inspirasjon i magasinet, og kanskje velge fliser og andre løsninger litt utenfor komfortsonen. Men først og fremst håper vi at kundene blir fornøyde, enten det er løsninger til baderommet, kjøkkenet eller i utendørsområdene, sier Per-Ivar Ekeberg.

Magasinet er tilgjengelig i alle Flisekompaniets butikker og kan også lastes ned på Flisekompaniets nettside

Fakta om Flisekompaniet

Flisekompaniet og Bergersen Flis fusjonerte i starten av 2022 og er Norges største forhandler av keramiske fliser. Det fusjonerte selskapet går under navnet Flisekompaniet, men vil co-brandes med Studio Bergersen. Selskapet har 40 utsalgssteder i Norge med mer enn 850 millioner i omsetning og over 200 ansatte. Begge selskaper har lang historikk der Flisekompaniet ble etablert i 1979, mens Bergersen ble startet opp i 1996.
Det fusjonerte selskapet retter seg både mot det private og profesjonelle markedet, og legger vekt på et bredt vareutvalg kombinert med høy faglig kompetanse og service. Flisekompaniet leverer løsninger du har lyst på!
Flisekompaniet er en del av Saint Gobain Distribution Norway. Konsernet har mer enn 180.000 medarbeidere i 68 land og er Europas største distributør av byggevarer.

Følg pressemeldinger fra Flisekompaniet

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Flisekompaniet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Flisekompaniet