Peugeot E-5008: Sniktitt på stor elektrisk syvseter

En størrelse opp fra E-3008, finner vi volumesteren og syvseteren E-5008.

I dag slippes en kort video som viser interiøret i E-5008. Dette er Peugeots neste elektriske SUV, og dette er en smakebit på hvordan plassen og interiøret blir.

Peugeot E-5008 har mange likhetstrekk med E-3008, og dette inkluderer for eksempel nye Panorama i-Cockpit med 21-tommers «svevende» skjerm.

Den «svevende» effekten skapes av en omkringliggende LED-belysning.

Panoramaskjermen er plassert for optimal ergonomi, lett buet mot føreren, samtidig som den forblir perfekt tilgjengelig for passasjeren.

Den nye E-5008 har også et fleksibelt interiør. Du kan velge mellom syv sitteplasser eller fem sitteplasser kombinert med et gedigent bagasjerom.

Alle detaljer om Peugeot E-5008 kommer senere i mars.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.youtube.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Film: interiøret i nye Peugeot E-5008

Om Bertel O- Steen

Bertel O. Steen importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede.

Konsernet eier også Snap Drive AS, en frittstående verkstedkjede med 27 verksteder lokalisert i de største byene i Norge samt bildelingstjenesten Otto som tilbyr delebiler i flere kommuner og bedrifter. Bertel O. Steen er også deleier i bilabonnementstjenesten Fleks.

I Bertel O. Steen har vi satt oss et ambisiøst formål – «Vi bringer kundene og samfunnet fremover på en ansvarlig og enklere måte». Vi skal gjøre det mulig for folk å reise slik de vil, uten bekymringer. Bertel O. Steen er garantisten for kvalitet og trygghet. Vi bryr oss om hver eneste kunde, om samfunnet og om hverandre.