Jens fra Tønsberg er Norges Hyggeligste snekker

Lørdag kveld var det duket for bransjekåringen Norges Hyggeligste Håndverker og blant 24 nominerte i 8 ulike kategorier var det Jens H. Nilssen fra Tønsberg som gikk helt til topps i kategorien snekker.

Jens sammen med resten av kveldens vinnere
Jens sammen med resten av kveldens vinnere Norges Hyggeligste Håndverker

For mange er han allerede et velkjent fjes, både i bransjen og i Hyggeligste-sammenheng. Han har nemlig kommet seg helt til finalen i Norges Hyggeligste Håndverker hele to ganger tidligere. Både i 2021 og i 2022 fikk han såpass mange stemmer og nominasjoner at han stod igjen som en av topp tre i sin klasse. I år skulle det altså gå hele veien til topps for den populære snekkeren fra Tønsberg.

Det har ikke gått helt opp for meg, men det føles veldig bra, det er like hyggelig i år som de andre årene jeg har vært finalist. Det er så mye bra folk her og jeg digger å være sammen med folk i samme bransje. Det føles veldig godt å være her og nå er jeg klar for fest, sier den nybakte vinneren av Norges Hyggeligste snekker 2023.

En vinner med det lille ekstra

Jens  har det lille ekstra og skiller seg ut både med det han skaper, og lidenskapen han har for faget sitt. Hjertet hans banker helt åpenbart for faget. Det sier jurymedlem og administrerende direktør i Talkmore, Andreas Lindal.

Jens sammen med kveldens konferansier, Petter Pilgaard

Om oss

Mittanbud ble startet i 2009 og er Norges største anbudstjeneste. Vi formidler anbud til over 30 000 leverandører over hele landet, basert på forbrukerens beskrivelse av jobben og hvor i landet arbeidet skal utføres. Hver uke sender vi ut 5 000 nye jobber til bedriftene i tjenesten.

Følg pressemeldinger fra Mittanbud

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mittanbud på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Mittanbud