Symetri  Collaboration AS

Fra èn på pallen – til den beste!

Symetri Collaboration er i år blitt kåret til landets beste arbeidsplass av Great Place To Work, i kategorien 20- 49 ansatte. En god arbeidsplass og kultur gir gode resultater i markedet!
Symetri Collaboration ble nylig kåret til landets beste arbeidsplass av Great Place to Work Norge, i kategorien 20-49 medarbeidere.

– Det er gode tider for oss. Vi leverer vårt beste resultat noensinne, og har en vekst på 20% i omsetning og 45% vekst i brukermassen. Vi har stort fokus på å møte det økende behovet for digitalisering i byggebransjen ved å utvikle de mest effektive prosjektløsningene som gjør det mulig for våre kunder å levere konsistente komplette digitale modeller fra prosjekt til forvaltning. Vi ser lyst på fremtiden, sier administrerende direktør Steinar Svinø i Symetri Collaboration fornøyd.

Kraftig vekst

Symetri Collaboration utvikler og leverer den skybaserte samhandlingsløsningen Interaxo, som er skreddersydd for byggebransjen. Mer enn 75 000 bruker våre løsninger daglig til å dele og gjennomføre sine beslutningsprosesser i små og store byggeprosjekter. Verktøyet benyttes av ledende byggherrer, entreprenører og prosjektledere i Norge og Sverige.

Digitalisering gir økt lønnsomhet og flere bransjer har gått foran og hentet ut effektivitetsgevinster. Nå er det byggebransjen sin tur, og vi jobber nå med å utvikle smarte og digitale BIM-løsninger som gir gevinst på bunnlinjen for våre kunder.

God bedriftskultur

Symetri Collaboration ble også nylig kåret til Norges beste arbeidsplass av Great Place to Work Norge i kategorien 20-49 medarbeidere.

– Det er ikke tilfeldig at vi er en av Norges beste arbeidsplasser og leverer gode resultater. Vi jobber systematisk med en tillitbasert bedriftskultur i selskapet. Vi har en kultur preget av stor takhøyde og hvor vi i størst mulig grad gir ansvar, involverer, anerkjenner og spiller hverandre gode. Dette gjør at vi har et robust miljø med stor endringsvilje. Vi er overbevist om at dette bidrar til våre gode resultater og samtidig gjør oss bedre rigget for fremtiden og for å utvikle den beste løsningen for kundene våre, avslutter Svinø.

For mer informasjon vennligst kontakt:

Steinar Svinø
Administrerende Direktør, Symetri Collaboration AS
E-post: steinar.svino@symetri.com

Bilder

Administrerende direktør i Symetri Collaboration, Steinar Svinø

Om Symetri Collaboration AS

Symetri  Collaboration AS
Symetri Collaboration AS
Hoffsveien 1 C
N-0275 Oslo

22 50 45 50http://www.interaxo.no

Om Symetri Collaboration AS

I 18 år har Symetri Collaboration vært en ledende aktør og leverandør av samhandlingsløsninger for norske byggeprosjekter. Per i dag har vi mer enn 75.000 brukere som bruker våre løsninger daglig. Symetri Collaboration utvikler og leverer samhandlingsløsninger til prosjekter innen bygg og anlegg, energi og engineering. Gjennom solid bransjekunnskap bidrar vi til effektive arbeidsprosesser, bedre informasjonsdeling samt økt prosjektkvalitet og lønnsomhet for oss og våre kunder.

A Great Place to Work

Totalt har over 200 norske organisasjoner deltatt i kåringen som Great Place to Work Norge gjennomfører, som er basert på en omfattende medarbeiderundersøkelse. I medarbeiderundersøkelsen rangeres virksomheten av sine egne basert på påstander innenfor hovedområdene troverdighet, respekt, rettferdighet, stolthet og fellesskap.

Symetri Collaboration har brukt Great Place to Work siden 2013. Det har gitt oss uvurderlig kunnskap om hva vi gjør riktig, og på hvilke områder som vi må forbedre oss.

Følg pressemeldinger fra Symetri Collaboration AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Symetri Collaboration AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Symetri Collaboration AS