Budapest Klinikken AS

Budapest Kliniken deltar på Reiselivsmessen 2019

Budapest Klinikken eier og driver tannklinikk på et 4 stjerners luksushotell i Budapest. Prisene sammenlignet med norske tannleger er opptil 70% lavere. Du har samme rettigheter for refusjon som i Norge, noe som betyr at for enkelte kan tannbehandlingen i Budapest bli gratis.
Deler av personalet ved klinikken i Budapest

Siden 2010 har Budapest klinikken behandlet over 20.000 norske pasiuenter ved vår klinikk i Budapest. Sist denne uke har vi sammenlignet prisene på tannbehandling med norske tannleger, noe som viser at man ofte sparer fra 50-70%.

Siden det nye EØS direktivet trådde i kraft i 2011, har norske pasienter som behandes i Budapest hatt samme rettigheter for refusjon som i Norge. Refusjonen gjøres da ut fra norske satser, noe som i praksis betyr at man ofte kan få tilnærmet grats tannbehandling i Budapest, mens man i Norge må ut med store egenadeler.

Såkalt helsetursime har vært gjenstand for massiv kritikk fra norske tannleger over de siste år, og det pekes nå på at økning av såkalt MRSA bakterier i stor grad skyldes økt behandling i utlandet.

Budapest Klinikken har tatt dette på alvor, og siden 2016 har alle våre pasienter fåtr tilbud om MRSA testing både før og etter behandling i Budapest. I tillegg til dette tilbyr vi norske forbrukerretiigheter samt oppfølging ved våre klinikker i Tromsø og Tønsberg.

På årets reiselivsmesse kan du møte våre tannleger og tannlegespesialister fra klinikkene i Budapest, Tønsberg og Tromsø. Vi stiller med tannlegestol og siste teknologi innefor tannlegeutstyr som bl.a digital scanner.

Møt oss på messen, og bli overbevist om at våre klinikker kan gi et bedre tillbud en de ffleste norske tannleger, samtidig som du sparer betydelige beløp.

Deler av personalet ved klinikken i Budapest
Venterommet i Budapest hvor pasientene slapper av mellom behandlingene

Om Budapest Klinikken AS

Budapest Klinikken AS
Skippergata 7a
9008 Tromsø

Budapest Klinikken eier å driver en av Budapest største private tannklinikker, hvor over 2.500 nordmenn får behandling hvert år. Siden starter i 2010 har over 20.000 nordmenn fått utført sin tannbehandling ved vår klinikk i Budapest.

Alle våre medarbeidere er kunnskapsrike og søker stadig å oppdatere seg gjennom interne og eksterne kurs. Klinikken er ISO godkjent i henhold til 9001:2009 innenfor følgende områder: Tannbehandling-Oral kirugi-Ansiktskirurgi-Kjeveortopedi.

I tillegg til tannklinikken har vi også eget "in-house" tannteknisk laboratorium hvor man i stor grad benytter nyere cat/cam teknologi.

I mars 2015 åpnet vi får første lavpris tannklinikk i Norge, og i 2018 åpnet vår neste klinikk i Tønsberg. Inneværende år åpner vi ytterligere 2 klinikker i Norge.